Toon posts:

iPOD doet reset niet eens

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nog niet eens een week in het bezit van een 40GB iPOD en tot dusver heb ik er alleen maar gelazer mee. Als ik heb aan mijn computer heb hangen (via USB) gaat alles erg traag, iTunes crasht regelmatig.

Nu echter wil is de iPOD totaal gecrashed. Hij is blijven staan op het nummer wat 'ie aan het spelen was en zelfs resetten (hold heen en weer schuiven en daarna menu + play/pause in houden) werkt niet.

Het kan toch niet dat ik hem nu al zou moeten opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:41
Dat je computer erg traag wordt kan liggen aan de snelheid van de computer zelf. De iPod heeft een minimale snelheid van de computer van 500 mhz nodig. Wij hebben hier thuis ook een 500 mhz staan (ook nog wel een andere ;)) en daarop werkte de iPod ook niet of zo traag dat het niet te gebruiken was. Op je andere vraag weet ik het antwoord niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik draai een athlon 1700 dus daar zou het niet aan mogen liggen.

Verder geeft de Ipod nog steeds geen sjoege. Hij wordt niet herkent, reageert niet op een oplader, reset niet, ook de display zet zichzelf niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Als je er na een week al zoveel gelazer mee hebt, terug naar de winkel, omruilen. Simpel zat.

[ Voor 9% gewijzigd door Energy99 op 13-01-2005 00:16 ]

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
* Zwerver kijkt.... pakt een verrekijker en wijst de topicstarter op Lees dit voordat je een topic over je iPod start

owh ja, en nog iets:

Het is iPod, en geen iPOD

en deze zin is vaag:
Nu echter wil is de iPOD totaal gecrashed.
Ik zal wel in een kut humeur zijn ofzo, maar die bekijk bericht knop zit er niet voor niks.

[ Voor 44% gewijzigd door Zwerver op 13-01-2005 00:52 ]

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Dit topic is gesloten.