MCSD.NET - Exam 70-300

Pagina: 1
Acties:

• cariba
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-04 19:14

cariba

while(alive) {breathe();}

Topicstarter
Ik heb een vraagje, ik heb nu bijna alle examens gedaan om MCSD.NET te worden.
Ik ben inmiddels al wel MCAD.NET
(FYI deze examens heb ik gemaakt: 70-316, 70-229, 70-320, 70-315)

Maar nu had ik gehoord dat examen 70-300 anders in elkaar zit, daar krijg je aan het begin een grote business case te lezen en de rest van het examen gaat daar over verder.
Kan iemand dit bevestingen?

En weet iemand of dat dit examen alleen multiple gok is of ook open vragen?

life would be much easier if we had the source code.

Verwijderd

Sorry ik kan je niet helpen, maar ik heb wel een paar vraagjes aan jou ( als je het niet erg vindt :) ) Ik wil zelf nl. met zelfstudie MCAD en daarna MCSD worden.

Hoeveel kosten die examens om ze af te leggen? Ik las ergens 140 euro per stuk, klopt dat?

Wat vond je van de stof? Was die erg moeilijk, of was het meer dat je er genoeg tijd in moet steken?

Ohja, ik weet niet of jij ook zelfstudie hebt gedaan, maar zoja..welke boeken heb je gebruikt / of welke informatie bron?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 18:27 ]

• koli-man
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-05 14:28

koli-man

Bartender!!!!

Examen kost €185.58(incl btw) bij Azlan in E'hoven.
Ik zou gewoon de verschillende onderwerpen even in een klein voorbeeldje uitvoeren, dan weet je tenminste waar het over gaat.

Over 70-300: Het verhaal en de vragen volgen zich een beetje op, maar het zijn toch steeds korte vraagstellingen weer, alleen gaat het over een paar bepaalde situatieschetsen.

[ Voor 35% gewijzigd door koli-man op 14-01-2005 18:28 ]

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

Verwijderd

koli-man schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 18:26:
Ik zou gewoon de verschillende onderwerpen even in een klein voorbeeldje uitvoeren, dan weet je tenminste waar het over gaat.
185 eurootjes, ok bedankt!

• cariba

cariba

Topicstarter
koli-man schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 18:26:

Over 70-300: Het verhaal en de vragen volgen zich een beetje op, maar het zijn toch steeds korte vraagstellingen weer, alleen gaat het over een paar bepaalde situatieschetsen.
Maar dit zijn multiple choice of open vragen?

• cariba

cariba

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 18:12:
Sorry ik kan je niet helpen, maar ik heb wel een paar vraagjes aan jou ( als je het niet erg vindt :) ) Ik wil zelf nl. met zelfstudie MCAD en daarna MCSD worden.

Hoeveel kosten die examens om ze af te leggen? Ik las ergens 140 euro per stuk, klopt dat?

Wat vond je van de stof? Was die erg moeilijk, of was het meer dat je er genoeg tijd in moet steken?

Ohja, ik weet niet of jij ook zelfstudie hebt gedaan, maar zoja..welke boeken heb je gebruikt / of welke informatie bron?
Ik heb zelfstudie gedaan, met een Self Paced Training Kit boek van elk examen.

De examens kun je zelf aanvragen/schedulen en betalen op www.prometric.com en kosten 140 euro per stuk.

Ik programmeer al 15 jaar; ik vond het examen 70-229 (SQLServer) best lastig, terwijl ik die materie dagelijks zakelijk gebruik. De rest van de examens vond ik wel te doen, maar dat ligt denk ik aan mijn ervaring. Bij de self paced training kit's zitten voldoende praktijk opdrachten.

Pagina: 1