Toon posts:

Hotmail een childlock?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu was ik daarstraks met mijn Hotmail account bezig, had wat instellingen veranderd, begint Hotmail mij te vragen of ik een creditcard nummer wil invoeren om te kijken of ik wel oud genoeg ben voor die account?

Iemand ervaring mee?

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 02:38

Arjan A

Cenosillicafoob

Nooit van gehoord. Heb je niet een virus oid draaien die ervoor zorgt dat je op een andere pagina zit dan Hotmail?
(Je hebt toch niet dat nummer gegeven he?)

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-01 14:19

HeepH

Dope Rapper

volgens mij is dit een of andere truc op mensen hun geld af te troggelen, maar hopelijk had je dit zelf ook door

http://specs.tweak.to/16495

Verwijderd

Topicstarter
Arjan A schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 23:35:
Nooit van gehoord. Heb je niet een virus oid draaien die ervoor zorgt dat je op een andere pagina zit dan Hotmail?
(Je hebt toch niet dat nummer gegeven he?)
Nee, geen nummer gegeven. Je krijgt een soort lock op je account, je kan er niet meer in, je moet dan met een ander mailadres (moet zogenaamd van je folks zijn) inloggen om zodoende dan je creditcard nummer door te geven. (En virus heb ik niet, al gescand erop ;))

Verwijderd

Het kan wél spyware zijn, post de source van die site eens, en voer een tracert uit op het domein. Check je "hosts", daar kan wat in staan, het kan goed een faked site zijn.

Hotmail doet, staat zelfs in de EULA, zoiets niet! Staat zelfs in MSN chatvensters dat je je creditcardnummers niet moet weggeven. Ze kunnen dat zowiezo niet maken, hier in NL hebben we een superieur betaalsysteem wat PIN heet. Plenty pps zonder creditcard.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 23:43 ]

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Dan ben je onder een bepaalde leeftijd en heb je je instellingen op VS gezet. Dan heb je dus echt een CC nodig.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:17

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Je leeftijd stond ingesteld op 13 of jonger. Je moet of wachten to je account opnieuw vrij komt (en de eerste zijn die m opniew aanmaakt) of een ander email adres nemen.

Btw: dat truukje werkt verder wel, ik heb nu 250 MB inbox :)

Verwijderd

Topicstarter
SayWhatAgain! schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 23:46:
Je leeftijd stond ingesteld op 13 of jonger. Je moet of wachten to je account opnieuw vrij komt (en de eerste zijn die m opniew aanmaakt) of een ander email adres nemen.

Precies, daar was ik idd ook mee bezig. Dan heb ik dus niet goed opgelet op de leeftijd :(
Geen enkele manier meer om daar omheen te komen? (behalve w8en tot je account vrijkomt)

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ja, een creditcard regelen :)

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Had ik ook toen ik dat trucje wou toepassen een inbox van 250 mb te krijgen, mijn geboortejaar was 1999. Ik vind dat hotmail mijn echte leeftijd niet moet weten. Heb toen maar een nieuw hotmail-adres gemaakt (waar nu wel 250 mb opstaat) met redelijk wat gevloek naar Bill Gates in de naam en voor echte mail ben ik overgeschakeld naar gmail, wat naar mijn mening toch een stuk beter werkt.

Powered by: blond bier

Verwijderd

Topicstarter
Goed, thanks ya'll!!

Hier kan een slotje op ;)

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

@Wimpsuperpimp AKA FUBAR en weet ik al wat niet meer :)
Als je nou gewoon had gezegd dat je bv. in 1905 was geboren, weten ze je leeftijd ook niet en werkt het wel. Ze willen alleen weten of je ouder bent dan 13, zal wel 1 of andere VS regel zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door SayWhatAgain! op 12-01-2005 23:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
SayWhatAgain! schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 23:53:
Als je nou gewoon had gezegd dat je bv. in 1905 was geboren, weten ze je leeftijd ook niet en werkt het wel. Ze willen alleen weten of je ouder bent dan 13, zal wel 1 of andere VS regel zijn.
Ja, dat klopt, had het met een ander account al getest, enkel stom genoeg nooit meer op die leeftijd gelet :(

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-02 07:38
Childlock? Dit heet Parental permission, die heb je nodig onder een bepaalde leeftijd als je in de US woont ;)

Dit heb ik ook meegemaakt, landinstelling op US gezet en geboortedatum perongeluk ook veranderd naar iets jongs. Erg lastig, daar ik die account ook gebruik voor communicatie met klasgenoten. Uiteindelijk heb ik via een supportpagina een mail verstuurd die netjes werd beantwoord. Na het faxen van wat informatie onder vermelding van een toegekend nummer en een kopie van mijn identiteitsbewijs zijn de instellingen van mijn account op aanvraag aangepast.

[ Voor 21% gewijzigd door Pacjack op 13-01-2005 00:06 ]

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Verwijderd

Topicstarter
Pacjack schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 23:59:
Uiteindelijk heb ik via een supportpagina een mail verstuurd
Weet niet of het mag, maar linkje?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 00:13 ]

Verwijderd

-edit- dubbelpost van me :O

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 00:15 ]

Verwijderd

SayWhatAgain! schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 23:46:

welk truukje :)

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Doen alsof je in de VS woont, levert 250MB op.

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Madview check dit maar ff: Howto: Hotmail 250 Mb
Maar let er dus op dat je ook ouder dan 13 bent...

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:09
Dit is inderdaad een regel die COBRA heet
Waarom die zo heet weet ik ook niet maar volgens de VS moet je boven de 13 zijn om je ergens te kunnen registreren. ook als je bijvoorbeeld op een amerikaans forum komt en je wilt je eigen registreren wordt er ook altijd gevraagt of je 13 jaar of ouder bent

een linkje kan ik zo gouw niet vinden want ik ga pitten

Check dit en help mee!

Verwijderd

Topicstarter
@bout dat truukje, je inbox staat vol, en je wil em toepassen. Kans dat je gehele inbox leeg is nadat het toegepast te hebben?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 11:09:
@bout dat truukje, je inbox staat vol, en je wil em toepassen. Kans dat je gehele inbox leeg is nadat het toegepast te hebben?
Ja, Microsoft vindt het leuk hun klanten te pesten door al hun emails te verwijderen als ze hun landinstellingen aanpassen, doordat ze bijvoorbeeld verhuizen naar een ander land.

Nee, natuurlijk niet ;)

Verwijderd

Topicstarter
sdomburg schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 11:13:
[...]

Ja, Microsoft vindt het leuk hun klanten te pesten door al hun emails te verwijderen als ze hun landinstellingen aanpassen, doordat ze bijvoorbeeld verhuizen naar een ander land.

Nee, natuurlijk niet ;)
LOL :P

• w!mz
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
http://register.passport.net/contactus.srf?lc=1043

Maak hier netjes een verhaaltje van wat je gedaan hebt, en volg de reply mail. Ik heb hetzelfde probleem atm en ik ga morgen ook even faxen/mailen met ome Bill. Aangezien me msn account er ook aan gelieerd is en me laatste backup van me contactlijst alweer een maandje oud was :(.

http://gathering.tweakers.net

• sirono
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08-2025
hoe zit het met hotmail via outlook?

nu kan ik dat,

gaat dat ook nog nadat ik dit truukje heb uitgevoerd?

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:09
ja alles werkt gewoon nog na dit truukje alleen moet je goed op de leeftijd letten
dat hij niet onder de 13 of op de 13 jaar zit

Check dit en help mee!

Verwijderd

Topicstarter
DaMoUsYs schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 11:36:
alleen moet je goed op de leeftijd letten dat hij niet onder de 13 of op de 13 jaar zit
Hmhm, zkr op letten :9
Pagina: 1