Toon posts:

[w2k3] Identd server voor 2003 (2)

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik een ander topic vroeg ik dus waar ik een ident server kan vinden voor windows 2003

Daar een moderator deze voor mij onduidelijke reden heeft gesloten en ik nogsteeds geen antwoord heb stel ik de vraag dus opnieuw.

@ mod
Je vroeg waar ik gezocht had en ik gaf hierop antwoord, jij zegt dat elke irc client dit vrijwel standaard heeft ingebouwd maar ik vermelde toch duidelijk dat het om een bouncer ging, dus svp goed lezen voordat je iets afsluit, in een bouncer zit hier namelijk niet ingebouwd.
Een bouncer heeft ook niet veel te maken met een irc client.
De reden van sluiting vind ik derhalve ook totaal onterecht en vandaar dat ik dus nogmaals de vraag stel:

Waar kan ik ergens een werkende identd server vinden die werkt op windows2003.
Zoals al gemeld heb ik op google, MS, en hier op GOT gezocht op identd server voor windows etc en varianten erop.
De resultaten die je vind zijn vrijwel alleen voor *nix of windows2000/xp of oudere versies.
Helaas nergens een verwijzing of hint voor een identd server voor 2003.

Dus iemand een tip?

• chemmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2024

chemmie

Badger!

Port 113 forwarden naar je bak waar de bouncer op draait.
Opgelost.

Thank you, drive through.

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 23:11:
Ik een ander topic vroeg ik dus waar ik een ident server kan vinden voor windows 2003
Als je het niet eens bent met een topic close, mag je dit met mij opnemen via mail.

Dit topic is gesloten.