[FTP-list] recursive listing van FTP(SSL) server

Pagina: 1
Acties:

• Bud_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 16:16

Bud_s

Team Anticimex & Lock

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een FTP-client of programma (windows) wat een recursive list van een FTP server (SSL beveiligd) kan schrijven naar een file en/of database om offline te kunnen zoeken op files.

Ik gebruik nu FlashFXP , daar zit een functie "find files" in , en met een wildcard (*) krijg ik wel alle directories/files maar allen op het scherm.
Met knip en plak werk krijg ik die wel weer in een text bestand maar wil dit dus automatisch hebben.

standaard windows ftp.exe kan volgens mij (correct me if i'm wrong) NIET om gaan met SSL en certificaten.

Dus, wie kan mij op de goede weg helpen ??

[ Voor 3% gewijzigd door Bud_s op 14-01-2005 14:00 ]

• Bud_s

Bud_s

Team Anticimex & Lock

Topicstarter
*schopje*

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Met deze client zou dat moeten lukken; deze ondersteunt namelijk scripting:

Welcome to the FTP Control Web Site! Home Page. An advanced FTP client with scripting, scheduling and more!

Enig nadeel is dat hij niet gratis is. De CLI versie van Secure FTP zou ook van pas kunnen komen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Bud_s

Bud_s

Team Anticimex & Lock

Topicstarter
Ik kan daar wel eea downloaden, maar die proggies werken niet. Zover ik kan zien word dit product al een tijdje niet onderhouden (supportted OS: 95/98/ME)

Meeste andere links (tucows) lopen dood behalve http://www.simtel.net/product.php[id]18308[sekid]0[SiteID]simtel.net echter zie ik daar staan als release date : dec 11 2000 ?? Dus als ik het zou willen aanschaffen heb ik het vermoeden dat deze club niet meer bestaat.

Misschien niet handig om deze te gaan gebruiken ?
Enig nadeel is dat hij niet gratis is. De CLI versie van Secure FTP zou ook van pas kunnen komen :)
Handig 2e linkje, maar server en clients zijn op dit moment al SSL :)