Toon posts:

Linux & MSI Wireless 11b lan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou, dit is dus iets wat mij totaal NIET lukt, tijden lang geprobeert.
dus vraag ik het maar hier...
het linux gebeuren, ik speel er al een tijdje mee, maar toch ben ik er nog redelijk newbie in.
mijn bedoeling is dus:
ik heb een laptop, ik wil daar linux op (zat te denken aan fedora core 3 of Ubuntu) , dit zou voor mij geen probleem zijn, maar ik heb een draadloze MSI Wireless lan (UB11B USB 11 mbit) Stick die ik dus op linux aan de praat wil hebben. in windows geen probleem, maar, MSI geeft geen support of drivers aan linux... ndiswrapper wil ook niet werken... en hij ziet hem ook niet "standaard" in linux. welke van de 2 dan ook... ik ben hier nu al lang mee aan het kloten geweest. dus ik hoop dat ik hier eindelijk een oplossing vind!, oh, in ubuntu vind hij het usb apparaat wel, maar drivers ervoor e.t.c. installeert hij niet :(, en ik weet dat ubuntu standaard wlan support, maar als ik dan een wlan device wil toevoegen staan er nul gevonden devices in de lijst... :{

bedankt alvast :)

• kEUS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-04-2021

kEUS

eeeeeeeehhhhh 'mmmke

Ik heb ook zo'n stick onder windows werkt het prima, maar verder is er inderdaad 0,0nsupport voor andere os-en. Wilde het ook graag op een apple imac draaien mac os 9, maar nee hoor geen support.

Ik heb er 2 bij mijn sitecom wireless router gekregen, maar toch wel irri dat ze niet universeel werken.

een schoner internet begint bij jezelf

• weijl
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
waarom wil ndiswrapper niet werken?

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.