Beste mensen,
Nadat mijn harde schijf weigerde nog op te starten heb ik besloten een nieuwe
schijf in mijn computer te plaatsen. Deze HD heb ik vervolgens als MASTER ingesteld
en de andere HD, degene die weigerde op te starten, als SLAVE er onder gezet.
De bestanden op de weigerende HD zijn op deze manier gewoon te lezen en te bevragen
in de vers geinstalleerde versie van WINDOWS XP proffessional en
kunnen naar mijn inzien ook naar de nieuwe harddisk gekopieerd worden. * dat is immers
gelukt*
Maar nu het probleem:
De mails en de mail-account instellingen kan ik op de weigerende schijf niet vinden
en als ik de link van Outlook Express, op de weigerende HD, aanklik, wordt gewoon
de verse install van Outlook express gestart...
Dus wie kan mij vertellen hoe ik die instellingen en mijn oude emails toch van die
harde schijf kan krijgen?
Alvast bedankt
(Na een snelle search heb ik geen gelijke topics kunnen vinden sorry als die wel bestaan)
Nadat mijn harde schijf weigerde nog op te starten heb ik besloten een nieuwe
schijf in mijn computer te plaatsen. Deze HD heb ik vervolgens als MASTER ingesteld
en de andere HD, degene die weigerde op te starten, als SLAVE er onder gezet.
De bestanden op de weigerende HD zijn op deze manier gewoon te lezen en te bevragen
in de vers geinstalleerde versie van WINDOWS XP proffessional en
kunnen naar mijn inzien ook naar de nieuwe harddisk gekopieerd worden. * dat is immers
gelukt*
Maar nu het probleem:
De mails en de mail-account instellingen kan ik op de weigerende schijf niet vinden
en als ik de link van Outlook Express, op de weigerende HD, aanklik, wordt gewoon
de verse install van Outlook express gestart...
Dus wie kan mij vertellen hoe ik die instellingen en mijn oude emails toch van die
harde schijf kan krijgen?
Alvast bedankt
(Na een snelle search heb ik geen gelijke topics kunnen vinden sorry als die wel bestaan)