Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sjibie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11 13:39
Hallo,

Een vriendin vertelde aan mij dat ze haar mp3's op haar mp3 speler niet kan verwijderen, dus ik zei dat ik er wel even naar wou kijken.

Als ik de mp3 speler in de computer doe, herkent windows xp hem gewoon en zie ik hem gewoon als removable disk in de deze computer.
Als ik nu een mp3'tje wil verwijderen dan delete ik hem, maar dan loopt deze computer vast. (de mp3 is dus niet verwijderd)
Ik heb ook geprobeerd te formatteren maar dan geeft windows de fout: windows was unable to complete the format.
Ik heb hem ook aan een andere computer gehangen maar daar geeft hij dezelfde fouten.
Via de mp3 speler zelf mp3's verwijderen lutk ook niet.

Dus ik denk ik ga nieuwe firmware installeren. Maar toen stuitte ik op het volgende probleem:
Op de mp3 speler staat dat het de NIKKEI NMP-320 is, maar windows herkent hem als SigmaTEL MSCN USB device.
Ik heb op allebei op google gezocht en ook hier in GOT maar heb niks kunnen vinden, zelf geen website van de fabrikant.

Weet iemand de oplossing?
alvast bedankt

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Zit er op de stick niet ergens een klein schakelaartje?

Ik heb geen ervaring met flash mp3 spelers, maar ik weet van mijn 2 pendrives dat ze zo'n schakelaartje hebben, en ja, die is voor de write-protect.

Ik kan ze dan gewoon lezen, maar schrijven of wissen gaat niet.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:49

Nik

Op de mp3 speler staat dat het de NIKKEI NMP-320 is, maar windows herkent hem als SigmaTEL MSCN USB device.
Ik heb op allebei op google gezocht en ook hier in GOT maar heb niks kunnen vinden, zelf geen website van de fabrikant.
Dit is geen probleem, ook mijn speler doet dit, en nog vele anderen. het is volgens mij een standaard die Windows gebruikt om dit soort apparaten zonder drivers te laten werken.

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 15:05
zit er soms een hardware matige 'write-lock' op? Dit zit namelijk ook op mn pendrive

juist, ^^ met Resistor dus :)

[ Voor 24% gewijzigd door addictive op 12-01-2005 21:59 ]

• sjibie
addictive schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 21:59:
zit er soms een hardware matige 'write-lock' op? Dit zit namelijk ook op mn pendrive

juist, ^^ met Resistor dus :)
Nee zit niet op deze mp3 speler, alleen lock zodat de toetsen geblokkeerd staan maar geen write protect of iets dergelijks

bedankt voor jullie reactie

• Wouzziej
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-11 20:22
heb je diej lock(voor de toetsen) al uit gezet?

was bij mij ook de oorzaak dat ik er niks aan kon veranderen

2280wp WZW 5° - 4560wp NNO 10° - 1620wp ZZW 10° - 1125wp ZZW 48° - 1860wp ZZW 21° | Thermor Aeromax V4 270L | Daikin 3MXM40N - 3MXM52N | 2025 Ford Kuga ST-line X

• sjibie
Wouter!! schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 20:29:
heb je diej lock(voor de toetsen) al uit gezet?

was bij mij ook de oorzaak dat ik er niks aan kon veranderen
ja, heb ik ook al geprobeerd.
Maar daar mag het niet aan liggen want als je de mp3's probeert te verwijderen via de mp3 speler is hij altijd van die lock af anders werken je toetsen niet. En op de manier via de mp3 speler verwijderen lukt ook niet.

Dus ik heb een nieuwe firmware nodig alleen ik heb geen idee waar ik doe kan vinden..

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
grote kans dat je mp3 speler gewoon brak is. Heb ik wel vaker gezien bij vrienden. Je deed hem in de pc en meteen liep hij vast. Het rare was nog dat als je hem eruit haalde de pc vrolijk weer verder ging. Na omruiling werkte het wel gewoon... :)

• sjibie
Inmiddels heb ik de mp3 speler gemaakt.
Ik heb de software van die vriendin gekregen.
Met die software kon ik de mp3 speler wel helemaal leeghalen en toen deed hij het weer.

Bedankt voor jullie reacties
Pagina: 1