Toon posts:

ICQ vreet me pagefile helemaal op help!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
YO
ik heb een probleem. toen ik vandaag ICQ starte crashde me compy. dus ik nog een keer opstarten. en opstarten met memturbo op me scherm zodat ik kon zien of me geheugen niet overbelast werd of zow. en wat zag ik?
bij het starten dropte me ram van 32mb vrij naar 0 100%load en me page file begon binne seconden te dalen van 900 tot minder dan 100mb(toen heb ik maar snel reset ingedrukt)
maar er was toen nog geen ICQ te zien.
Iemand enig idee wat ik hiermee aanmoet?

extra info:
ICQ 99B

Thanks in advance!!

TweakinG VinnY

Verwijderd

Misschien iets met je history enzo moet jes ff de map "db99" knippen en ff ergens anders neer gooien... De map db99 moet dan ff leeg zijn, start dan icq weer op en dan moet je ff een nieuw accountje nemen kijken of ie het dan wel doet.. (wel die account weer unregistraten he! :))
Die files die in db99 staan dat is je contact list en je hele history.. heel makkelijk bij weer een schone instalatie kopieer je eerst die map en daarna flikker jem daarna weer in de icq map en je kunt gewoon weer door icq'en :)
Hehe dat doe ik nu al een tijdje mn history is al 32MB groot, nog 104 berichtjes en ik zit op de 60000 berichtjes..

Verwijderd

Topicstarter
Thanks vor je reply asmodai maar ik had het al weer opgelost(op de zelfde manier ff weghalen en dan weer terug) alsnog bedankt voor je hulp.

TweakinG VinnY