hallo iedereen,
ik heb hier 2 pcees staan, een p3 en een p4. en ik heb 2 videokaarten, een gf2 gts en een gfFX5200. alle apparatuur is inorde.
ik krijg geen 4xagp aan de praat als ik hem in die p3 stop, terwijl beide apparaten dit ondersteunen.
dus heb ik die gf2 geruild met die gfFX (uit mijn p4) om te checken of dat zo is, en inderdaad, die gfFX draaide in die p3 onder 4xagp.
(vraag 1) Maar waarom lukt dat niet met die gf2?
dus na dat uitproberen, stop ik die gfFX weer terug in mijn p4, blijft dat ding op 4x agp staan!!! Terwijl hij voor dat uitproberen op 8xagp stond.
(vraag 2) Hoe zet ik hem weer terug op 8xagp
geprobeert:
tweakutillity van nvidia, en forums afgezocht naar dit soort problemen.
en ik heb de faq doorgelezen.
uitlezen snelheden gedaan met SISsoft sandra en aida
ik heb hier 2 pcees staan, een p3 en een p4. en ik heb 2 videokaarten, een gf2 gts en een gfFX5200. alle apparatuur is inorde.
ik krijg geen 4xagp aan de praat als ik hem in die p3 stop, terwijl beide apparaten dit ondersteunen.
dus heb ik die gf2 geruild met die gfFX (uit mijn p4) om te checken of dat zo is, en inderdaad, die gfFX draaide in die p3 onder 4xagp.
(vraag 1) Maar waarom lukt dat niet met die gf2?
dus na dat uitproberen, stop ik die gfFX weer terug in mijn p4, blijft dat ding op 4x agp staan!!! Terwijl hij voor dat uitproberen op 8xagp stond.
(vraag 2) Hoe zet ik hem weer terug op 8xagp
geprobeert:
tweakutillity van nvidia, en forums afgezocht naar dit soort problemen.
en ik heb de faq doorgelezen.
uitlezen snelheden gedaan met SISsoft sandra en aida