Toon posts:

Asus Smart doctor maakt LAG

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb de 6800 GE > heb smart doctor installed alles loopt goed enz. Alleen het probleem is dat ie een heel licht lagstootje geeft als hij zijn pol maakt > dus elke 5 sec als daarop de interval staat en 10 sec hetzelfde verhaal. Meer mensen hier last van? of een oplssing ty

Verwijderd

nope, ik heb smart doctor draaien, maar ondervind geen lag stootjes. Mischien dat je verder wat duidelijker kunt zijn aangezien we alleen weten wat voor video kaart je hebt. Niets over de rest van je systeem.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 09:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een asus A8V met een winnie 3000, 2 X 512 DDR, 160gig seagate 7200rpm, genoeg cooling en dus de v9999 GE

Maar bij die interval hangt me pc gewoon echt ff een 0.1 sec kan het niet echt waarderen.

• J Peursem
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-05 12:25
Ik heb er ook last van. Alleen heb ik wel gemerkt dat Asus Smartdoctor erg zwaar is. Als ik een spel speel, schakel ik de Smartdoctor dan ook altijd uit. Liever wat meer herrie van de koeler dan iedere keer die framedrop! Ik heb de Asus v9999/TD + 1GB RAM.

Verwijderd

Topicstarter
jah ik kijk nu ook in taakbeheer, het is gewoon 20mb :|

• needless to say
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-03 17:32
geen lag-probleem met asus smartdoctor hier.... V9999GT/TD 128MB

zeker dat je de laatste versie gedownload hebt? chipset drivers? asus enhanced drivers? etc...

nuja, binnenkort heb ik het niet meer nodig, als ik een winkel vind die de zalman VF700 verkoopt...

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik vind hem wel handig met overclocken enz maar hoezo enhanced drivers?

Ik heb nforce uuh 66.93 WHQL + smartdoctor die op de CD stond.

Nog meer versies dan van smartdoctor en wat is die enhancer?

• needless to say
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-03 17:32
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 11:43:
Nou ik vind hem wel handig met overclocken enz maar hoezo enhanced drivers?

Ik heb nforce uuh 66.93 WHQL + smartdoctor die op de CD stond.

Nog meer versies dan van smartdoctor en wat is die enhancer?
uwen smartdoctor kan de kaart niet herkennen als hij de asus-extensies niet geïnstalleerd zijn. Ofwel deownload je rechtstreeks de Asus-drivers, ofwel gebruik je andere drivers en installeer je de asus enhanced drivers die zich daarbovenop installeren om ervoor te zorgen dat smartdoctor je kaart herkent. Waarschijnlijk heb jij eerst de drivers die meegeleverd waren geïnstalleerd en vervolgens de nvidia-drivers erboven geïnstalleerd.

Ga eens op de asus-website en installeer die enhanced drivers, veel kans dat je probleem opgelost raakt.

Verwijderd

Topicstarter
Alles van asus installed > alles nieuwste maar ik heb het nog steeds.

Ik snap er echt de ballen van :( en vind het super irritant want het is ook gewoon verschil in 3dmark score van ongeveer 100 punten das veel vind ik. Maar het is nog irritanter in games als ie ff een schokje geeft.

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08 16:40
Kun je het niet aansluiten op een fancontroller??

Dan hoef je helemaal geen software meer te installeren
Pagina: 1