Dell Optiplx 4600 met Geforce 5200 geen TV-OUT

Pagina: 1
Acties:

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
Ik ben hier bezig om 3 dell optiplex machines met een Nvidia FX5200 videokaart aan de praat te krijgen met tv-out met een svhs naar s-video verloop (composiet) om presentaties te geven ik krijg alleen de video out niet werkend.

Ik heb al van alles geprobeerd ( drivers van nvidia de laatste, de drivers van Dell, TV-Tool) maar het wil echt niet lukken. Nu heb ik al 3 andere Dell systemen ( ouder type met een MX440 kaart ) en deze werkte eigenlijk gelijk.

Is het nu zo dat de FX5200 gewoon geen goeie tv out kaart is? Of is er hier nog iemand met tips.

Ik heb al geprobeerd om alleen de tv eraan te hangen maar zelfs dan krijg ik geen beeld. Iets wat met mijn MX440 van thuis wel het geval is bij het booten tot aan het windows scherm.

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Is de kabel wel in orde?

Heb je tvtool al eens geprobeerd?

• raymonvdm
Ja kabels doen het wel in een Compaq Evo N610 Laptop, dus mag vanuit gaan dat die goed zijn. En heb TV-Tool ook al geprobeerd maar dat helpt niet echt.

Ik heb dat hier mischien iemand anders is met z`n DELL die er al ervaring mee had.

• raymonvdm
Nou alle kaarten zijn vervangen en het werkt nu wel hoor en dell maar roepen dat er geen 3 kaarten tegelijk rot kunnen zijn, in totaal dus 1,5 week vertraging opgelopen dus volgende keer wordt het gewoon een compaq HP want die komen wel next business day met een replacement.

[ Voor 3% gewijzigd door raymonvdm op 27-01-2005 21:04 ]