Toon posts:

[XP] Windows komt niet verder dan het scherm van accounts*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem en dat gaat als volgt:
Mijn kameraad heeft gister zijn nieuwe computer opgehaald en nu vroeg hij aan mij of ik alle kabels enzo wou aansluiten programma's installeren enz..
Ik heb dit gedaan, en de PC starte vrolijk op alles ging prima. Hij belde mij vandaag en zei: Ik kan niet meer in windows komen.
Ik kom zo juist bij hem vandaan en dit is het probleem: Als ik de computer aanzet start die wel gewoon op en boot de computer ook goed maar dan kom je in het scherm waar je de accounts aan kunt klikken. Ik klikte daarop komt er een foutmelding met kort gezegd dit bericht:

Wilt u nu Windows XP registren.

Staat eronder Ja/Nee, dus ik klik op "ja" en dan zie je de achtergrond van windows + een schermpje:

Windows is al geregistreed klik op OK

Onderin staat "ok" ik klik dit aan en de computer gaat weer terug naar het account overzicht.
Als ik op "Nee" klik gaat de computer ook weer naar het account overzicht. Hoe is dit op te lossen zonder een nieuwe Windows te installeren?

Specs:
Intel Celeron 2.66
1024MB-ram pc 3200
Windows XP service pack 2

Ik hoop dat iemand deze fout ook een keer heeft gehad. Maar dat zal wel niet... :(

Verwijderd

Krijg je dit ook als je inlogt als administrator. En wat gebeurt er in safe mode?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:28:
Krijg je dit ook als je inlogt als administrator. En wat gebeurt er in safe mode?
Niet als Administrator. Er is namelijk maar 1 account,
in safemode bedoel je dan Veilige modus?

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:48
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:30:
[...]

Niet als Administrator. Er is namelijk maar 1 account,
in safemode bedoel je dan Veilige modus?
Ja, F8 voordat windows opstart ;)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dit is de No Activation Crack van Windows XP.
Altans, lijkt er sterk op

Verwijderd

Ja idd veilige modus. En meestal is er naast dat ene account ook nog een account dat administrator heet. Dit wordt standaard aangemaakt door WINXP bij de installatie. Je kunt hier in komen door bij het welkomstscherm 3x op ctrl-alt-del te drukken.

Verwijderd

Topicstarter
ID-College schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:31:
[...]

Ja, F8 voordat windows opstart ;)
Ja oke, maar dan ben ik dus in de safe mode en wat moet ik dan veranderen om deze foutmelding niet weer te krijgen?
Vorkie schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:32:
Wat is dit precies? Want ik heb zelf niet Windows XP erop gezet dat is in de computerwinkel gebeurt.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 20:36 ]

Verwijderd

Als je erin komt kun je proberen een ander account aan te maken bijvoorbeeld.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als ik jou was zou ik zelf windows ff reinstallen, of als het geen illegale versie is van windows, wat natuurlijk ook kan, dan ff de recoverycd draaien (indien bijgeleverd).

offtopic:
@frankpank: zoho, nú al kaartjes voor de hcc dagen? Die zou ik ook wel willen :)

[ Voor 37% gewijzigd door spone op 12-01-2005 20:42 ]

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:36:
Als je erin komt kun je proberen een ander account aan te maken bijvoorbeeld.
Oke, ik heb net m'n kameraad op gebelt en hij is nou in Windows (veilige modus)
Ik hoop dat ik nou een nieuw account kan aanmaken of weten jullie iets wat ik eerst moet doen?

Verwijderd

Topicstarter
Vorkie schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:32:
Schopje....

Ik heb vanmiddag de computer winkel gebelt en hun hadden het ook over een crack.
En is die crack via de veilige modus ook te installeren?

[ Voor 13% gewijzigd door leon1e op 13-01-2005 20:39 ]

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:54
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:30:
[...]

Schopje....

Ik heb vanmiddag de computer winkel gebelt en hun hadden het ook over een crack.
Cracks zijn illegaal, en dat mag hier niet. Gelieve er niet naar te vragen op het forum.

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-02 22:21

Swaptor

Java Apprentice

Mijn advies:
teruggaan naar die computerwinkel en hen een nieuwe windows-versie laten installen (gegeven het feit dat je zelf niets met de windows-install hebt gedaan wat niet mag)

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-03 16:47

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:30:
[...]

Wil de winkel je een crack laten instaleren?

Laat ze dat toch fijn zelf doen. Tenzij je geen windows gekocht hebt, maar dan moet je ook niet op GOT zijn. (bla bla bal warez, meldt dit dan effe, zodat wij er ook geen tijd meer in hoeven te steken) 8) En de winkel weigert dan neem je toch even contact op met microsoft Die hebben betere manieren om uit te leggen hoe je windows moet activeren.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Als je betaald hebt voor deze Windos versie zou ik toch even vriendelijk met de meneer van de computerzaak gaan praten. Dit mag dus nooit
Pagina: 1