hey allemaal, ik weet niet of dit topic hier past maar volgens de foutmelding dat ik krijg dacht ik van wel. dus sinds een paar dagen krijg ik constant een machine check exception fout. ik heb al andere ram en graka geplaatst maar zonder resultaat. ik kreeg deze foutmelding vorige week ook maar toen ik zondag naar een vriendenkring lanparty ging had ik de hele dag niets van problemen maar toen ik terug thuis was had ik opnieuw dezelfde probleem. mijn mobo en cpu zijn nog maar een tweetal weken jong en ik heb nieuwe rams sinds gisteren:
athlon 64 3500+ (newcastle)
a8v deluxe wireless edition
Geil pc 4000 dual channel kit
geforce4 mx440 128 mb ddr (i know i know, ben aan het sparen voor een nieuwe)
2*maxtor 120gb sata in raid0 op een promise 378 raidcontroller en een maxtor 200gb sata
ik heb eigenlijk een eperiment gedaan en eens abc torrent afgesloten een halve dag gelaten en ik die foutmelding niet gekregen en heb dan de rest van de dag abc weer aangelegd en het was weer zover BSOD
plzzzzzz help mij
athlon 64 3500+ (newcastle)
a8v deluxe wireless edition
Geil pc 4000 dual channel kit
geforce4 mx440 128 mb ddr (i know i know, ben aan het sparen voor een nieuwe)
2*maxtor 120gb sata in raid0 op een promise 378 raidcontroller en een maxtor 200gb sata
ik heb eigenlijk een eperiment gedaan en eens abc torrent afgesloten een halve dag gelaten en ik die foutmelding niet gekregen en heb dan de rest van de dag abc weer aangelegd en het was weer zover BSOD
plzzzzzz help mij