[MSN messenger] Kan niet meer uploaden*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Hallo

Mijn vriendin heeft Panda Platinum Internet Security en sindsdien kan ze ook geen bestanden meer versturen. We hebben "Configuration -> Netwerk connections -> Lan/Modem -> Advanced -> internet connection firewall " geprobeerd, maar we vinden het niet. Zou iemand het willen vertalen? We hebben windows 98, dus misschien ligt het daaraan dat we het niet vinden. Of is dat bij Panda anders?

Groetjes
ily

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:14
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 17:07:
Hallo

Mijn vriendin heeft Panda Platinum Internet Security en sindsdien kan ze ook geen bestanden meer versturen. We hebben "Configuration -> Netwerk connections -> Lan/Modem -> Advanced -> internet connection firewall " geprobeerd, maar we vinden het niet. Zou iemand het willen vertalen? We hebben windows 98, dus misschien ligt het daaraan dat we het niet vinden. Of is dat bij Panda anders?

Groetjes
ily
In W98 zit die optie niet dus, maar sowieso, als je al weet dat het aan Panda ligt heeft het weinig zin om de instellingen van je windows firewall te veranderen... ga dus eens kijken naar je Panda Platinum Intenret Security opties zou ik zeggen :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Topicstarter
Afgesplitst van een ouder topic :)