Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Hoe bestel ik nou precies?

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil voor een vriend van mij een pc bouwen, en ben daarvoor te rade gegaan bij de Best Buy Guide van Tweakers.net. Hij wilde een mooie game pc hebben maar het mocht nou ook weer niet te duur worden. De multimedia PC van deze maand zag er aardig uit, en na het wegstrepen van een aantal onderdelen kwam ik uit op zo'n 820 euro. Nu heb ik eigenlijk een simpele vraag. Hoe bestel ik de onderdelen? Ik heb alle onderdelen die ik nodig heb in de winkelwagen gegooit, en nu krijg ik een lijstje met online zaken waar ik het kan bestellen. Maar moet ik nu al deze onderdelen van verschillende online zaken bestellen? Hebben mensen hier ervaring mee? Ik heb wel eens een DVD brander besteld, maar dit is wat ingewikkelder.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Het is de bedoeling dat je de onderdelen handmatig besteld bij de betreffende shops :)
Het winkelwagentje op T.net is er puur en alleen om het makkelijker te maken om uit te rekenen wat de kosten zo ongeveer zullen zijn, en bij welke bedrijven je het allemaal kan kopen. Ook zie je meteen welke combinatie van bestellen bij shops het goedkoopste is.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Je zult aan de hand van de lijst uit de Best Buy Guide, bij de shops zelf moeten bestellen. De shops kunnen vaak niet alle onderdelen leveren of moeten deze missende onderdelen bestellen. Het beste kun je een offerte van laten opstellen aan de hand van de BBG.

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-11 14:44
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 19:22:
Maar moet ik nu al deze onderdelen van verschillende online zaken bestellen? Hebben mensen hier ervaring mee? Ik heb wel eens een DVD brander besteld, maar dit is wat ingewikkelder.
Ja dat zal dan wel moeten als je echt alles goedkoop wilt hebben..
Maar dan krijg je ook overal remobours of verzend kosten dus..bij sommige winkels gewoon meer dingen kopen waar niet zoveel verschil in zit met de andere goedkoopste in de lijst.. :Y)

En ik heb tot nu toe wel een goede ervaring met dingen via internet bestellen.. :)

Verwijderd

Topicstarter
ok mensen, bedankt voor alle reacties. Ik ga maar ff puzzelen dan :P