Toon posts:

Probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende

Mijn vader heeft een pc staan in zijn bureau maar die doet hij op slot als ze op reis zijn.
Geen probleem maar zijn computer staat nog aan en er speelt muziek op (repeat denk ik)
Dus wou ik weten of ik die pc niet kon laten crashen of dat programma stoppen ik weet wel niet welk prog het is. Via look at lan kan ik de ip vinden van deze pc.
De zekering even afzetten kan niet want is met sleutel en die heb ik niet.
We zitten dus beiden op hetzelfde draadloos netwerk maar op router kan ik niet (passwoord vergeten :) ) Ik hoop dat iemand me kan helpen

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Oh maar de boel uit laten slaan zonder sleutel is geen probleem hoor!

Kan je de boel weer inschakelen zónder sleutel?

Verder:
Ik weet niet waar het geluid uit komt maar mogelijk kan je de boxen wel disabelen?

[ Voor 29% gewijzigd door WFvN op 12-01-2005 19:18 ]

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:28

Super_ik

haklust!

er komt toch wel ergens een stekker uit da bureau neem ik aan?

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:52
Haal gewoon de stekker van de boxen eruit dan.......Ik geloof dit verhaal niet helemaal |:(

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:46

Coldcat

HODL

Ik snap dit verhaal niet

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-04 07:53

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Niet erg inventief. Ergens moet er een stopcontact zitten. Stekker eruit, hopsa!!!

Automaten of nog echte stoppen in de meterkast?
met automaten: stukje draad pakken, niet te dun en in beide polen steken. Dan vliegt de groep er zo uit. Wel op letten dat je zelf geen schok kan krijgen!
(Dit kan je doen op eigen risico. Ik ben niet verantwoordelijk voor de dingen die je doet..) Ik heb het wel is gedaan om te kijken welke groep het was. (op een plek die zoveel groepen had en ik niet zomaar alles kon gaan proberen...)

Voor de rest weet ik het anders ook niet voor je..

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wellicht he.. Wellicht moest die PC aan blijven staan van je Pa? :?

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik zei zekering even uitzetten is niet mogelijk en het stopcontact uitzetten ook niet aangezien ik niet in de bureau kan anders had ik dit allang gedaan het zal echt via het netwerk moeten want ik zit in de blok en dit stoort echt

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Osiris schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 19:27:
Wellicht he.. Wellicht moest die PC aan blijven staan van je Pa? :?
MET muziek aan 8)7

Right.....

Er is sowiezo IETS wat er niet klopt gok ik zo ;)

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 19:28:
Zoals ik zei zekering even uitzetten is niet mogelijk en het stopcontact uitzetten ook niet aangezien ik niet in de bureau kan anders had ik dit allang gedaan het zal echt via het netwerk moeten want ik zit in de blok en dit stoort echt
Lijkt me onzin.

Als je zorgt dat de aardlek eruit knalt...... (meestal goed voor meerdere groepen)

Er werd al de gevaarlijke tip genoemd om een geisoleerd dik stuk draad te gebruiken om de 2 polen van een willekeurig stopcontact kort te sluiten. Alleen gaat daarmee maar één groep uit.

Door de aardlek uit te schakelen kan je met een beetje mazzel meer of alle groepen uitschakelen.
Zelfde geintje alleen dan met de fase (één van de 2 gaten van het stopcontact) en de randaarde. Alleen denk aan de veiligheid!!!! Zorg dat je zelf in géén geval in aanraking komt met metaal waar spanning op staat.

Verwijderd

Ik snap dit verhaal ook niet en wat een topic start weer. Slotje!

Verwijderd

Mja, ik vind dit te dubieus. Iets ongewild via het netwerk laten crashen is vrij moeilijk en voor de rest moet je zelf maar bedenken hoe je verder wilt gaan. Als ik jou was zou ik de draadjes van de luidsprekers doorknippen en het verder zo laten tot je vader weer thuis is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.