Toon posts:

jvc dx317E

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag gekocht: JVC DX317E met topkorting!!!!
Bij mediamarkt 599Euro, bij BCC 889 Euro. Bcc zegt goedkoopste te zijn, en anders 25% van het verschil (dus 290/4). Dus 72,5 euro korting op 599 = 526,5 Euro.
Ik had een foto gemaakt van het prijzenlijstje bij de mediamarkt, als een klein bewijsje. Dus bij de Bcc werd gelijk manager gehaald, en die was niet zo blij met die foto, want ze moesten dus flinke korting geven (362.5 euro). Affijn, achteraf bleek dat mediamarkt aan het stunten was met verkoopprijzen die onder de inkoopprijs lag, wat niet mocht (zei de verkoper), waardoor gelijk JVC werd benaderd. Zij stuurden vervolgens alle mediamarkten in heel nederland een mailtje met het verzoek de prijzen te verhogen. Althans, dat werd mij verteld. Maar dat boeit niet, ik heb de korting die BCC doet geloven in haar reclame! Ze zijn overigens op veel artikelen duurder dan bij de mediamarkt, dus eff met een bewijs langskomen en nog meer korting krijgen!

De verkoopster die mij geholpen had bij de BCC was overigens ook van plan om die JVC dx317E te kopen, die dag nog, want voor zo'n prijs, schijnbaar onder de inkoopprijs, krijg je dat ding dus nooit meer. Kopen dus, misschien zijn ze traag en hebben ze m morgenochtend nog voor diezelfde prijs! Topding trouwens, mega films en mega foto's, echt super!