Toon posts:

[Exchange 2003] Gebruikers kunnen niet inloggen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren heb ik Exchange 2003 geinstalleerd op onze Windows 2003 Server. We maken oa. gebruik van OWA (Outlook Web Access).

Het probleem is dat ik niet fatsoenlijk met gebruikers kan inloggen. Het enige account dat altijd werkt is het administrator account. Alle andere accounts die ik aanmaak kunnen niet inloggen. Het gekke is dat het af en toe wel werkt maar over het algemeen niet, een heel vreemd probleem. Ik het Exchange al tot 2x toe geinstalleerd maar zonder succes. OWA is wel actief en gebruikers mogen daarmee ook inloggen, maar dat schiet weinig op omdat het op de server zelf al niet werkt. Het administrator account werkt wel met OWA trouwens.

Ik heb al gekeken in de search maar dit leverde geen resultaten op met de oplossingen die werden gegeven bij bepaalde problemen. Ik denk echter zelf dat er ergens een policy niet is ingesteld waardoor het niet werkt.

Wie heeft dit al eerder gehad en kan mij helpen?

Alvast bedankt. :)

Verwijderd

Zijn de gebruikers mobile users ?

Zoniet, heb je ze de rechten gegeven om OWA te gebruiken ?

Verwijderd

Topicstarter
Yep OWA rechten staan op enabled bij alle gebruikers. Dit doet Exchange standaard al maar ik het toch nog maar effe nagekeken.

Nog andere tips?

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:53
Wat is precies de melding die je krijgt? Staan er geen meldingen in je eventvieuwer?

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02:57

Duinkonijn

Huh?

vreemd, owa zou het standaard al moeten doen met users die een mail box hebben..

je heb ze toch wel een mailbox gegeven na het installeren van je exchange?

kan je wel connecten met een Outlook client naar die server met die accounts?

[ Voor 21% gewijzigd door Duinkonijn op 18-01-2005 09:28 ]

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?