Toon posts:

Veritas enterprise administrator

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
middag,

Ik heb wat problemen met bovenstaande, veritas enterprise administrator. Ik heb dus met dit programma de mogelijkheid (in combinatie Veritas Volume Manager) om een softwarematige Raid 5 uit te breiden zonder eerst alles de formatten..

echter heb ik dit geinstalleerd op Windows 2003 Server en wanneer ik de enterprise administrator wil opstarten gaat windows even aan de slag en vervolgens gebeurt er niets.. en windows is niet meer ermee bezig... wanneer ik dit programma op XP pro zet dan werkt het wel maar die kan niet wat ik wil want daar heb ik namelijk een server editie voor nodig.

wat ik heb geprobeert:
- Starter guide doorgenomen, zegt niets..
- Quick guide doorgenomen, zegt niets..
- Veritas website troubelshooting.. ook niets (alleen als je al in het programma bent bied de site oplossingen)

- Windows 2000 server sp4
- Windows 2003 server sp1

systeem
(wordt een low energy server dus niet lachen!! :) )
- Via Epia M9000 (933Mhz)
- 256MB DDR Ram
- Maxtor 20GB 5400RPM
(later komende er nog, om te beginnen, 3 x maxtor 200GB bij in RAID5)

Dus als er iemand ervaring heeft met Veritas Enterprise Administator en Veritas Volume Manager zou het mooi zijn. als het allemaal werkend te krijgen is kan ik hier de oplossingen posten voor latere Veritas gebruikers..

Verwijderd

Topicstarter
De hardeschijven komen na het weekend en ik zou ze dan graag gelijk willen inzetten en dan wel in RAID5 zolang het maar uit te breiden is... zonder format :)

Veritas is kennelijk hier niet zo bekend (behalve de backup software)

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen allemaal :)

Vandaag heb ik de gehele dag de tijd om te proberen dus als iemand zou willen helpen is vandaag DE dag....

maar begint er toch op te lijken dat niet veel het weten...
misschien weet anders iemand hoe het gebeurt in het algemeen als er een programma niet start maar ook geen foutmelding geeft.....

thanks

Verwijderd

Topicstarter
Nou helaas dat niemand mij kan helpen,

maar ga over op een toegevoegde volume.. dan is er maar 1 schijf dood, 1 schijf data weg en niet gelijk alles weg.. helaas...

Dus dit topic mag dicht