[Outlook] 2 vragen m.b.t. mail

Pagina: 1
Acties:

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-08 12:20
1e vraag: Outlook Express zette mail niet meteen op "gelezen" als je er met je muis op stond, daarvoor moest een mail minimaal 3 sec. geselecteerd zijn. Ik vond dat wel handig, maar kan het in Outlook niet vinden (is het wel mogelijk?)

2e vraag: als ik een mail ga typen staat standaard de alineaopmaak op een enorme ruimte tussen alinea's :O . Ik doe dat liever zélf dmv. een extra return. Ook hiervan kan ik niet vinden waar ik dat kan wijzigen (standaardopmaak mail).
Overigens, dit is alleen zo als ik een REPLY maak, bij een normale mail is de alineaverdeling wel normaal.

Met de help van deze officeversie (v 2003) kan ik helemaal NIKS vinden :( Ik vond de help van Office 2000 wat dat betreft een heleboel fijner.

[ Voor 13% gewijzigd door Stefke op 12-01-2005 16:09 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

1. Mits je preview pane aanstaat: Tools | Options... | Other | Preview Pane...

2. Gebruik je Word editor (in te stellen in je menu bij Font & Paragraph) of standaard editor (standaard heb je die rare marges niet)

En de help is juist een stuk verbeterd, misschien zoek je verkeerd (en dan niet de help automagisch de schuld geven).

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

1) zie opties - overige
2) HTML / RTF mail uitschakelen en gewoon plain text gebruiken. (Nog aardiger tegenover de ontvangers zonder HTML mailers ook).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-08 12:20
1: danku, gevonden :)
2: het was de optie "Use MS Word 2003 to edit email messages" want die heb ik nu uitgezet en nu doet ie dat niet meer (op de pagina waar je instelt of je HTMLmail wil maken of niet)