welke papier voor printen dvdhoesjes?

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
zoals in de titel al staat:

zojuist weer aantal dvd's gebrand, en daar moeten wat hoesjes bij komen.
nu had ik voorheen wat speciaal papier van mijn stage meegenomen, het was van HP en iets dilkker en gladder dan normale a4-tjes, maar geen fotopapier.
ideaal voor dergelijke hoesjes.

weet iemand welk papier dit is/was en/of welk papier ik hier goed voor kan gebruiken? (en wat het kost? :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
zoiets zou het best kunnen zijn ja.... het was inderdaad mat, en niet glanzend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:12
Na vele soorten en maten papier te hebben getest kan ik dit zeggen:
daar is maar 1 antwoord op:

50vel glossy bij de aldi 5,49 oid. PERFECTE kwaliteit..
Eerst zat het in dozen, maar dat was rommel, nu heb je een soort rode enveloppen.
Zeer goed papier met glanzende toplaag, kwalitatief vergelijkbaar met de duurste hp varianten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
en die hebben ze altijd in assortiment?
of zoals altijd met die meuk bij vlagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117053

Fried schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:25:
zoals in de titel al staat:

zojuist weer aantal dvd's gebrand, en daar moeten wat hoesjes bij komen.
nu had ik voorheen wat speciaal papier van mijn stage meegenomen, het was van HP en iets dilkker en gladder dan normale a4-tjes, maar geen fotopapier.
ideaal voor dergelijke hoesjes.

weet iemand welk papier dit is/was en/of welk papier ik hier goed voor kan gebruiken? (en wat het kost? :D )
Ik gebruik al enige tijd HP Q2510a Semi Glossy papier. Wordt geloof ik verkocht in een pak van 100 vellen. Is mits je een goede printer hebt niet van orginele dvd hoesjes te onderscheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
razorhead schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:39:
Na vele soorten en maten papier te hebben getest kan ik dit zeggen:
daar is maar 1 antwoord op:

50vel glossy bij de aldi 5,49 oid. PERFECTE kwaliteit..
Eerst zat het in dozen, maar dat was rommel, nu heb je een soort rode enveloppen.
Zeer goed papier met glanzende toplaag, kwalitatief vergelijkbaar met de duurste hp varianten
Ik hoef alleen geen glossy papier in mijn DVD hoesjes eigenlijk? Door het plastic er omheen glimt het vanzelf? :P Al kan het natuurlijk wel.

Ik gebruik zelf in mijn Epson Stylus Photo 900 eigenlijk alleen maar Epson papier, voor DVD hoesjes pak ik meestal Epson Matte Papier - Heavyweight. Het is met 167g/m² net ietsje zwaarder dan dat HP Premium papier (135 gr/m²) maar ik denk niet dat je dat verschil gaat merken eigenlijk. Met even googlen kom ik het epson papier tegen op Viking Direct (Belgische site hier). Hier verkopen ze het voor 16,24 € per 40 vel...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:12
Over die vraag over het assortiment.. In de vestiging in mijn dorp hebben ze het zo goed als altijd op voorraad.. en het is erg goedkoop en erg goed. en over dat glossy, inderdaad het glanst al door het hoesje, maar toch geeft het een extra dimensie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109912

Kan comment van Razorhead alleen maar be-amen.
Zeer goede kwaliteit en perfecte foto's enz.
Gebruik het zelf ook voor hoesjes.
Papier heet "SIHL", kost € 5.89 per 50 vel, en is hier in de buurt bijna altijd op voorraad bij div. Aldi vestigingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:13

PoweRoy

funky!

vet over aldi papier ik dag dat t een actie was :/

toen voro kerst voor de begunstige een pakje fotopapier van de hema gekocht a 5.99 voor 15 VELLEN :X :r

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03:35
razorhead schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:52:
Over die vraag over het assortiment.. In de vestiging in mijn dorp hebben ze het zo goed als altijd op voorraad.. en het is erg goedkoop en erg goed. en over dat glossy, inderdaad het glanst al door het hoesje, maar toch geeft het een extra dimensie.
Even een klein kickje, is het assortiment van de ALDI in regio's danwel vestiging afhankelijk? Vanmorgen ben ik namelijk gaan zoeken naar het SIHL glossy papier bij de ALDI maar deze vertelde mij dat dat een actie moest zijn geweest. Dus bij welke vestiging/regio zit het dan standaard in het assortiment? Wil deze papers namelijk wel even checken aangezien de rest vrij prijzig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 13:38

Nik

Anoniem: 109912 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 00:02:
Kan comment van Razorhead alleen maar be-amen.
Zeer goede kwaliteit en perfecte foto's enz.
Gebruik het zelf ook voor hoesjes.
Papier heet "SIHL", kost € 5.89 per 50 vel, en is hier in de buurt bijna altijd op voorraad bij div. Aldi vestigingen
Hier nog een vraag, hoeveel gram is dat papier?

En voor de kicker hierboven, het kan zijn dat het dus wel een actie was, aangezien je er niets meer over hoort. Ik ga binnenkort eens langs bij de Aldi hier in de buurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03:35
proller schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:37:
[...]
En voor de kicker hierboven, het kan zijn dat het dus wel een actie was, aangezien je er niets meer over hoort. Ik ga binnenkort eens langs bij de Aldi hier in de buurt :)
Let me know... straks krijg ik Canon Glossy Papier met ietwat korting, maar dan nog vind ik het duur :+
Pagina: 1