CS Source rare kleuren?

Pagina: 1
Acties:

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Bij de game CS Source krijg ik op de map de_rats in het level rare kleuren. het is tot zover alleen nog bij deze map. ik heb de nieuwste drivers van mn videokaart (Gforce 4 mx 64mb) en de settings heb ik al op elke mogelijkheid geprobeerd.

Afbeeldingslocatie: http://img148.exs.cx/my.php?loc=img148&image=watdeneuk4yu.jpg

dus bij andere mappen is het gewoon goed, geen probleem maar bij deze vind ik het toch apart...

hmmm plaatje komt niet in mn post??

http://img148.exs.cx/my.p...48&image=watdeneuk4yu.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Thrilled op 12-01-2005 15:21 ]

Verwijderd

Plaatje doet het niet

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-12 12:00
Hmmm, vreemd, hoe zien je video settings eruit? Ik weet dat bij sommige opties je dit soort taferelen krijgt, khad het zelf ook met bepaalde instellingen en dan de "Video Stress Test" draaien, weet alleen niet meer welke setting daarvoor zorgde :/

Of je mist natuurlijk gewoon een paar textures :Y) ( less likely )

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:14

• Thrilled
heb in dat topic gereplied maar ik zit te denken dat het echt op mn hardware (videokaart) aankomt ... balen :(

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:14
Thrilled schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 15:59:
heb in dat topic gereplied maar ik zit te denken dat het echt op mn hardware (videokaart) aankomt ... balen :(
Dat was dus niet de bedoeling :P
Crossposten is hier niet gewenst ;)
Ik bedoelde dus dat je misschien wat had aan zijn laatste post in dat topic. Dus dat je de source files materials opnieuw moest downloaden via Steam.

Verwijderd

Bij mij is het in alle maps gewoon goed, behalve in de_prodigy.. Daar heb ik ook allemaal paarse kleuren etc.

Ik heb overigens een radeon 9600 met nieuwste drivers

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:22
Als het paarszwarte blokjes zijn missen er textures.

• Thrilled
Crash schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:24:
[...]

Dat was dus niet de bedoeling :P
Crossposten is hier niet gewenst ;)
Ik bedoelde dus dat je misschien wat had aan zijn laatste post in dat topic. Dus dat je de source files materials opnieuw moest downloaden via Steam.
en hoe doe ik dat? ik zie nergens een optie daarvoor staan en automatisch updaten als ik steam opstart doet ie ook niet.. ik neem dan aan dat je bedoelt als ik een server join? maar dat schijnt ook niet te helpen bij mij?

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Het zit zo:

Je videokaart is niet helemaal meer up-to-date. Daarom missen er functies op van tegenwoordig. Omdat in CSS veel van die functies gebruikt worden kan je videokaart die niet vertonen (waarom niet? omdat ze er niet op zitten). Daarom komen er van die paars/zwarte vlekken. Als je een nieuwe videokaart hebt zal hij weer goed zijn. Je videokaart is niet stuk of zo.

Ik heb hetzelfde met mijn FX5200 en een vriend met dezelfe kaart als jou heeft het ook. Dus de oplossing is een nieuwe videokaart kopen

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Verwijderd

Coldcat schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:55:
Het zit zo:

Je videokaart is niet helemaal meer up-to-date. Daarom missen er functies op van tegenwoordig. Omdat in CSS veel van die functies gebruikt worden kan je videokaart die niet vertonen (waarom niet? omdat ze er niet op zitten). Daarom komen er van die paars/zwarte vlekken. Als je een nieuwe videokaart hebt zal hij weer goed zijn. Je videokaart is niet stuk of zo.

Ik heb hetzelfde met mijn FX5200 en een vriend met dezelfe kaart als jou heeft het ook. Dus de oplossing is een nieuwe videokaart kopen
Volgens mij klopt er niet zoveel van dit verhaal. Ik heb deze paarszwarte blokjes ook gehad, maar dan in Condition Zero (dust2) en ik heb een 6800GT met direct9.0c en gewoon up-to-date drivers. Als je kaart dirext9 niet ondersteund, dan kun je CS:S ook niet in dx9 mode runnen en zal Steam/CS:S dus in dx8 of 7 alleen maar toestaan.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 07:40 . Reden: Halve zin->hele zin ]

• Thrilled
Coldcat schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:55:
Het zit zo:

dat lijkt me ook vrij sterk, aangezien er meer mensen met mijn kaart (of slechter) ook cs source spelen. en als het waar zou zijn van jouw verhaal, welke kaart had je dan in gedachten?

Verwijderd

Misschien moet je je steam bestanden even valideren.
If you see: purple checkerboards, weapon or world models are missing or crashes in the game.
Hier kan je valideren:
Linkje!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Volgens mij klopt er niet zoveel van dit verhaal. Ik heb deze paarszwarte blokjes ook gehad, maar dan in Condition Zero (dust2) en ik heb een 6800GT met direct9.0c en gewoon up-to-date drivers. Als je kaart dirext9 niet ondersteund, dan kun je CS:S ook niet in dx9 mode runnen en zal Steam/CS:S dus in dx8 of 7 alleen maar toestaan.
Ik weet het bijna 100% zeker. Iedereen op de lan (daar zag ik het) met een slechte videokaart had het. Iedereen met een goede videokaart had het niet. Ik heb zelfs nog geruild met 1 om te zien of het dan verholpen was en dat was het toen.

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:22
Ik had het ook toen ik mn gpu te ver had overgeklokt en dus te warm werd. Maar, het ligt er echt niet aan dat je videokaart te slecht is, das echt bullshit. Volges mij ligt het er gewoon aan dat er textures missen, het is ook een custom! Dat vergeten de mensen hier geloof ik.

[ Voor 65% gewijzigd door Dersan op 14-01-2005 16:05 ]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Coldcat schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 16:00:
[...]

Ik weet het bijna 100% zeker. Iedereen op de lan (daar zag ik het) met een slechte videokaart had het. Iedereen met een goede videokaart had het niet. Ik heb zelfs nog geruild met 1 om te zien of het dan verholpen was en dat was het toen.
nee, dit zijn gewoon missing textures. punt.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Die textures zijn er wel. Alleen kan de videokaart die niet weergeven. heb je al eens met een andere kaart geprobeert?

• Thrilled
Dersan schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 16:03:
Ik had het ook toen ik mn gpu te ver had overgeklokt en dus te warm werd. Maar, het ligt er echt niet aan dat je videokaart te slecht is, das echt bullshit. Volges mij ligt het er gewoon aan dat er textures missen, het is ook een custom! Dat vergeten de mensen hier geloof ik.
het is inderdaad een custom map, maar bij de dust en aztec had ik dat mn wapens / tonnen paars/groen/geel gingen gloeien (beetje lava lamp achtig).

maar ik weet nog steeds niet wat voor soort videokaart het probleem dan zou helpen. mn pa heeft een of andere gforce 4 256 mb, zou die het dan verhelpen?

• Coldcat

Coldcat

HODL

Bij mij was het met een 9800pro verholpen. Maar ik denk dat de 9600pro en 9700 het ook wel zullen verhelpen. Helemaal zeker weten is dat niet.

Pagina: 1