Toon posts:

[2000] Melding "De systeembeheerder heeft ...uitgeschakeld"*

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje, is er een mogelijkheid om in het register de melding "De systeembeheerder heeft.........uitgeschakeld" uit te schakelen.

Ik heb namelijk een paar instellingen geblokkeerd voor andere users die op mijn pc zitten, maar als ze dan bijvoorbeeld de eigenschappen van et bureaublad willen wijzigen krijgen ze dus de melding " "De systeembeheerder heeft het onderdeel beeldscherm van het configuratiescherm uitgeschakeld"

En van die melding wil ik gewoon af. Weet iemand daarvan de register string?

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-04 15:01

KatirZan

Wandelende orgaanzak

ik weet wel dat het mogelijk is om de tekst te veranderen, maar ik zou niet weten hoe je het kan onderdrukken tenzij je een foutmelding wil krijgen..

Wabbawabbawabbawabba

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Even voor de duidelijkheid; je wil dus dat de melding niet zichtbaar wordt maar dat de beveiliging wel in werking blijft? Om welk OS gaat het hier? Verder verplaats ik je topic even :)

SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Afaik kan je die niet uitschakelen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:01:
Even voor de duidelijkheid; je wil dus dat de melding niet zichtbaar wordt maar dat de beveiliging wel in werking blijft? Om welk OS gaat het hier? Verder verplaats ik je topic even :)

SA > WOS
Klopt jah, dat wil ik

Sorry, gaat om een Windows 2000 machine

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

En ik heb het OS nog even in je topic titel gezet :)

• Berimbau
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-04 15:32
Volgens mij is dit niet mogelijk. Deze melding komt denk ik ook niet uit het register. (search gedaan)

Verwijderd

Topicstarter
waar zetten ze zo'n meldingen dan wel neer? register is toch namelijk het meest belangrijke deel van windows, zo goed als alles wat je doet wordt daarin opgeslagen. Of zitten die foutmeldingen dan nog dieper verstopt?

Verwijderd

Als je een andere policy 'editor' gebruikt zou het misschien wel mogelijk zijn om geen melding te laten weergeven.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:09:
waar zetten ze zo'n meldingen dan wel neer? register is toch namelijk het meest belangrijke deel van windows, zo goed als alles wat je doet wordt daarin opgeslagen. Of zitten die foutmeldingen dan nog dieper verstopt?
het zit ongetwijfeld in een of andere dll. succes met zoeken...
Pagina: 1