Toon posts:

Leuke game laptop?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek nu al een tijdje een laptop, maar ik kan nu niet echt kiezen welke ik heb 1300 euro en wil tog wel farcry en cod goed kunnen spelen, ik heb zelf zitten denken aan de Jewel diamond 2500 of de Dell Inspiron 9100, maar ik weet niet welke misschien dat iemand ze werkend heeft gezien en er een beetje goed mee kan gamen en hoe ze draaien..

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 11:27
Game-Laptop

Overigens is een desktop wat geschikter voor games.

Desalniettemin; ikzelf heb de Alpha 2500 (1.8 dothan) met ATI 9700 256mb en 512 geheugen en ben er wel tevreden over.

Echte gamelaptops zal je toch meer richting de P4 processor neigen of de AMD, echter worden deze aanzienlijk warmer en je batterij is binnen no-time weer leeg.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja maar ben zat van een desktop, als ik een keer wil lannen met mijn vrienden steeds dat gezeur en gesleep en met een laptop heb je dat niet

Edit: Ik wil wel net zo goed of beter kunnen gamen dan mijn huidige desktop met een p4 3.2 en een FX 5900 van asus

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:34
Dan gaat het je:

• 1 Enorm kosten
• 2 Lees de sluitings post uit je vorige topic.
• 3 Een pc zal altijd een streepje voor hebben op een laptop.

Samengevat: Koop een p4 met 3.2ghz en een 9700 / 9800 of Xxx mobile.

Laptops met deze specificaties kun je gewoon op google.nl vinden :)
En kijk anders eens op www.de-laptopper.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kijk b.v. eens hier en in het eerdergenoemde topic. De informatie die in deze topics staat kunnen je vaak wel ver helpen met het kiezen van de basiscomponenten. Als je deze eenmaal hebt vastgesteld, kan je zelf op zoek naar een geschikte notebook.

De twee laptops waar jij een oog op hebt zijn geen onbekenden voor de Tweakers. Kijk bijvoorbeeld eens hier: 408 replies over één notebook! ;) Er is ook een ervaringen-topic over de Inspiron 9100, die kan je zelf wel vinden met een beetje zoekwerk. :)

Dit topic is gesloten.