Toon posts:

Vaste klantenkortingPlanet vervalt !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier gezocht en nog niets gevonden op het forum.

Volgens mijn laatste factuurspecificatie krijg ik geen vaste klantenkorting meer. Volgens de site van Planet zou dit zijn omdat er meerdere diensten bij komen in de loop van het jaar.

Ik heb mijn Planet abbo alleen om normaal te internetten en te downloaden. Is het dan niet belachelijk dat ze mn korting van 9 euro op deze manier laten vervallen. 8)7 Ik heb waarschijnlijk helemaal geen behoefte aan hun nieuwe diensten ed.

Is dit nu een goede aanleiding om het abbo op te zeggen? De voorwaarden zijn nl. gewijzigd, dit is een leuke manier om onder de termijn van een jaar uit te komen aangezien mn abbo ineens 20% duurder is geworden dankzij deze fijne actie :(

Iemand een mening hierover? Ik begreep al via een andere topic dat er geen sprake is van snelheidsverhogingen, dit zou nog een goede verklaring zijn, voice over ip echter niet.

Hier de PLanet link waar alles is na te leen:

http://pmg.custhelp.com/c...&p_created=1105083268#a01

Verwijderd

Hier hebben ze mij niet van op de hoogte gesteld.:( Ben wel benieuwd wat die nieuwe "diensten" dan in gaan houden.
Misschien een goed punt om over te stappen naar TweakDSL

Verwijderd

je krijgt korting op een abbo dat je hebt afgesloten en als ze deze korting niet geven ga je klagen.
ik neem aan dat je nu weer het bedrag gaat betalen die je bij het aangaan van je abbo bent overeengekomen.
ik denk dus niet dat je kan opzeggen vanwege wijziging van de voorwaarden, aangezien ze je korting hebben gegeven

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-02 19:09
Het was 9 euro korting per jaar, niet per maand dus dit tikt niet zo hard aan.
Natuurlijk was deze korting mooi meegenomen, maar tegenover de bescheiden korting die u 1 x per jaar ontving, staat straks heel veel voordeel.

[ Voor 52% gewijzigd door Dekaasboer op 12-01-2005 14:30 ]

http://axrotterdam.blogspot.nl

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-02 13:52
Oh gezellig... had op z'n minst verwacht van Planet Internet dat ze een mailtje of brief erover sturen naar hun abonnee's, maar ja.

Overigens, ik heb laatst specificatie mailtje weer gekregen over de kosten, maar ik zag nog hetzelfde als het mailtje van december, november en de maanden daarvoor... weird :?. Of rekenen ze de korting achteraf ofzoiets?

[Edit]
Oh wacht, juli 2004 hadden ze de 9 euro korting (voor abonnee's die 3 jaar bij Planet zitten in dit geval) afgetrokken. Dus dan zal mijn "nieuwe" jaar wel in juli pas ingaan. Bye bye korting, toch altijd meegenomen iedere euro toch? :(.

[ Voor 28% gewijzigd door InsjaHH op 12-01-2005 14:33 ]

Website, Flickr, FB, Twitter

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:30

AzzKickah

06-CENSORED

Dekaasboer schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:29:
Het was 9 euro korting per jaar, niet per maand dus dit tikt niet zo hard aan.

[...]
Korting van 9 euro per jáár?? Dat noem ik echt geen korting.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm dan valt het allemaal wel mee ja :+

Alsnog vreemd natuurlijk en alsnog een reden om op te zeggen aangezien de korting onder de voorwaarden viel?

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-02 13:52
Mjah korting is niet noemenswaardig, ben nog altijd blij met Planet Internet don't get *me* wrong. Maar ze stonden / staan toch bekend als een "goede" provider: stuur dan gewoon een mailtje op z'n minst :).

Website, Flickr, FB, Twitter

Pagina: 1