Setting:
Gigabyte GA-K8NNXP nForce3 150 chipset
AMD64 3200
1 Gig Geheugen
Radeon 9800XT
Audigy 2 ZS
Sata 10000 rpm 32 Gig
Maxtor 7200 120 Gig
Antec Voeding 430 Watt
Creative 6x dvd
Plextor 8x dvd brander
Windows XP
Probleem:
Als ik mijn pc aan zet start hij pas na een aantal keer echt goed op. De eerste paar kom komt loopt hij vast op het moment dat hij het geheugen moet gaan optellen. Daar komt hij dus niet eens aan toe.
1- Ander probleem wat mischien er iets mee te maken kan hebben:
Vanaf het begin van deze pc, ongeveer een jaar terug kan ik de pc niet gewoon afsluiten. Als ik namelijk hem in windows de opdracht geef om af te sluiten dan sluit hij af maar start meteen weer opnieuw op. Ik heb mijn pc dus al die tijd met de power knop uitgezet. Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar ik meld het maar voor alle zekerheid. Ik weet trouwens niet hoe ik dit probleem kan oplossen.
2- Ander probleem wat mischien er iets mee te maken kan hebben:
Als ik zware spellen speel gebeurt wel eens dat mijn computer ermee kapt. Ik heb naar de temperatuur gekeken maar vind geen opvallend hoge temperaturen.
Ik heb door vele topics gestruind maar nergens vind ik wat mij verder helpt.
Ik hoop dat jullie een idee hebben.
Gigabyte GA-K8NNXP nForce3 150 chipset
AMD64 3200
1 Gig Geheugen
Radeon 9800XT
Audigy 2 ZS
Sata 10000 rpm 32 Gig
Maxtor 7200 120 Gig
Antec Voeding 430 Watt
Creative 6x dvd
Plextor 8x dvd brander
Windows XP
Probleem:
Als ik mijn pc aan zet start hij pas na een aantal keer echt goed op. De eerste paar kom komt loopt hij vast op het moment dat hij het geheugen moet gaan optellen. Daar komt hij dus niet eens aan toe.
1- Ander probleem wat mischien er iets mee te maken kan hebben:
Vanaf het begin van deze pc, ongeveer een jaar terug kan ik de pc niet gewoon afsluiten. Als ik namelijk hem in windows de opdracht geef om af te sluiten dan sluit hij af maar start meteen weer opnieuw op. Ik heb mijn pc dus al die tijd met de power knop uitgezet. Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar ik meld het maar voor alle zekerheid. Ik weet trouwens niet hoe ik dit probleem kan oplossen.
2- Ander probleem wat mischien er iets mee te maken kan hebben:
Als ik zware spellen speel gebeurt wel eens dat mijn computer ermee kapt. Ik heb naar de temperatuur gekeken maar vind geen opvallend hoge temperaturen.
Ik heb door vele topics gestruind maar nergens vind ik wat mij verder helpt.
Ik hoop dat jullie een idee hebben.
[ Voor 23% gewijzigd door michielvz op 12-01-2005 22:09 ]