[vraag] folders maken in bookmarks

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:36
Misschien een beetje een n00b vraag, maar ik zie nu al vaker de term 'folder' in de bookmarks voorbij komen. O.a. als in: sorteer op folder. Maar nu is mijn vraag: Hoe máák je een folder? ik kan nergens een knop/link o.i.d vinden daarvoor en klikken op een link 'Wijzig Bookmark' heeft ook geen succes gehad; als ik daar een folder name invul dan is er nog geen folder met die naam (op zich logisch). vandaar mijn vraag.
Overigens: ik weet niet of ik met dit soort vragen wel hier moet zijn, dus gaarne me dat even te vermelden als het niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit_s.gif Knopje klikken en dan kan je een folder specificeren :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:26

ripexx

bibs

Als je klikt op het edit icoontje voor je bookmark dan kan je een folder opgeven. :)

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

je moet op Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit_s.gif klikken dat voor elke bookmark staat en dan bij folder een naam invullen.

spuit 11, moet sneller typen

[ Voor 9% gewijzigd door Toet3r op 12-01-2005 12:52 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:48

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik neem aan dat een antwoord drie keer krijgen een uiterst toonbeeld is van de grote behulpzaamheid van tweakers ;) :P

Overigens zijn vragen en opmerkingen over de GoT-layout en -functionaliteiten eigenlijk beter op zijn plaats in BUG :)

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 12-01-2005 12:56 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Dit topic is gesloten.