Hallo ik ben hier nieuw en ik wilde wat vragen. Ik ben van plan een nieuwe pc te kopen en dan het liefst een Shuttle pc. Nu wilde ik de volgende dingen er sowieso in doen: amd64 3500+ en een GeForce 6800xt kaart/ ati x800 kaart. Nu is mijn vraag kan dit in een shuttle en zo ja welke ?
Kijk ik ben geen Tweakers Freak maar Shuttle vin ik altijd wel leuke machines !
Heb je zelf eigenlijk wel al gezocht naar iets ? of gooit je het hier gelijk neer zonder eerst zelf gezocht te hebben....
Revieuws ? Specs van de Shuttles zelf? Google ? enz..enz..
Heb je zelf eigenlijk wel al gezocht naar iets ? of gooit je het hier gelijk neer zonder eerst zelf gezocht te hebben....
Revieuws ? Specs van de Shuttles zelf? Google ? enz..enz..
Er is maar 1 Shuttle die met de Socker 939 3500+ werkt en dat is de SN95G5
Maar dat had je zelf ook kunnen opzoeken op de Shuttle site.
Maar dat had je zelf ook kunnen opzoeken op de Shuttle site.
Ja ik had zelf wel gezocht maar ik kon er nou nooit uit opmaken of die 3d kaarten nu wel werken met een shuttle of een amd64 processor. Iig bedankt.
Zoals hier boven al staat is er maar een shuttle met S939 de SN95G5 als je een paar reviews op het internet zoekt zie je dat het wel gaat. En een 6800XT bestaat niet
Verwijderd
ik zou gewoon even wachten want die shuttle met socket 939 werkt op een nforce3 mobo, en ik zou wachten tot ze met een nforce4 versie komen, dual channel, sli.
Een beetje meer inzet mag ook wel. Als je überhaupt op Shuttle's site had gekeken, dan was je erachter gekomen dat je maar 1 keuze hebt. Beetje loos om zo'n topic te starten dan.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()