Toon posts:

[Alles]Project Wish

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal.

Laat ik even zeggen waarvoor ik hier ben.
Ik kom jullie vertellen over een project(engelstalig)
Die bezig is met een mmorpg te maken. Dit project word een vervolg op ultima online/wish. Ze zijn dit project gestart naardat het project www.disney.com door verschillende redenen gekapt is.
Ze proberen het na te bouwen maar dan de fouten van die game te verbeteren en de goede elementen te behouden.

Ze gaan de Nel/Cs opensource mmo engine gebruiken, hier zijn ze echter nog niet over uit.

Ze zoeken nog zowat uit elke hoek hulp.
Ik kan helaas nog niet meer informatie geven over dit project, aangezien ikzelf nog niet in het team zit. Al wil ik graag Pr gaan doen, zodat de community uptodate blijft.

Hier een lijstje welke hulp ze nog zoeken.
Programmer/Coders
Artists,server guru's,Story Writers,World builders/designers,Modellers ,Community Spokesman.Public Relations, financieele manager
Heb jij intresse in een project alhoewel het Engels talig is, die zeer succesvol gaat worden te helpen?
Lijst met degene die mee doen.
www.disney.com nog niet iedereen staat ertussen.

Mail dan even naar een van de volgende mail adressen.
apply@disney.com Voor programeren.
mediarep@disney.com Voor media aandacht.
webmaster@disney.com Hulp met website.

Hopelijk raken er veel mensen geintreseerd in dit project. :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Creepy op 12-01-2005 13:02 ]

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Het klinkt wel leuk, maar denken die mensen echt dat het wat gaat worden? Is er serieus nagedacht over hoeveel werk het is, en waarom mutable realms er mee gestopt is? Ik heb te vaak dit soort "ambitie" projectjes gezien, en eigenlijk is er nooit veel uit voort gekomen...

Verwijderd

Topicstarter
Zoijar schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 12:44:
Het klinkt wel leuk, maar denken die mensen echt dat het wat gaat worden? Is er serieus nagedacht over hoeveel werk het is, en waarom mutable realms er mee gestopt is? Ik heb te vaak dit soort "ambitie" projectjes gezien, en eigenlijk is er nooit veel uit voort gekomen...
`
Ja, daar is goed over nagedacht. Het eenigste probleem aan wish was. Dat er nooit genoeg reclame voor gemaakt is, en een moeilijke learning curve had.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Programmer/Coders
Geen :X

Artists
Cobra
Foresteer

Server guru's

Story Writers

World builders/designers

Modellers

Community Spokesman

PR, Financial Manager

R&D
Foresteer
:X
Vergeet dat maar rustig, dat wordt niks.
Ik vind dit topic dan ook een hoog spam en "kan iemand even" gehalte hebben. ("Kan iemand me even helpen een compleet project te bouwen"). Het is dan wel niet voor je zelf (zeg je), maar toch...

Misschien wel een leuk idee an sich (ik ben niet zo into games), maar dit is gewoon een paar lui die bij elkaar gaan zitten en roepen: "wij gaan het nog beter en mooier doen" en komen (zoals Zoijar al aangeeft) dan met allerlei wilde plannen.
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 12:53:
[...]
Ja, daar is goed over nagedacht. Het eenigste probleem aan wish was. Dat er nooit genoeg reclame voor gemaakt is, en een moeilijke learning curve had.
Hoe kun je nou uberhaupt weten hoeveel werk het is, of hoe lang het project gaat lopen als er nog niet 1 developer aan mee doet? Hoe kunnen non-developers inschatten hoeveel werk het is? (Los van het overige werk).
En was dat inderdaad het enige probleem aan "wish"? Ik ken het niet, en kan er weinig over zeggen, maar ik heb het idee dat je (of jullie?) er te licht over denkt/denken.

[ Voor 65% gewijzigd door RobIII op 12-01-2005 13:00 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
RobIII schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 12:55:
[...]

:X
Vergeet dat maar rustig, dat wordt niks.
Ik vind dit topic dan ook een hoog spam en "kan iemand even" gehalte hebben. ("Kan iemand me even helpen een compleet project te bouwen"). Het is dan wel niet voor je zelf (zeg je), maar toch...

Misschien wel een leuk idee an sich (ik ben niet zo into games), maar dit is gewoon een paar lui die bij elkaar gaan zitten en roepen: "wij gaan het nog beter en mooier doen" en komen (en zoals Zoijar al aangeeft) dan met allerlei wilde plannen.
Hoe kun je nou uberhaupt weten hoeveel werk het is, of hoe lang het project gaat lopen als er nog niet 1 developer aan mee doet? Hoe kunnen non-developers inschatten hoeveel werk het is? (Los van het overige werk).
Er werken al 3 coders aan mee had alleen het lijstje wat nog niet geheel in gevuld was gecopy paste.
Ze hebben allemaal zeker 5 jaar ervaring

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:31

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Sluitmsg is onderweg...

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:31

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Programming & Webscripting is niet de plek voor werving voor mensen van je project of om reclame voor je project te maken. Het gaat hier om het zelf ontwikkelen van zaken en de eventuele problemen die je daar mee hebt.

Zie ook: Het algemeen beleid #spam

Mocht je een project m.b.v. GoT willen starten vraag dan in het vervolg toestemming aan de mods (de mail adressen zijn bekend mag ik aannemen ;) ).

[ Voor 8% gewijzigd door Creepy op 12-01-2005 13:21 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.