Hallo allemaal.
Laat ik even zeggen waarvoor ik hier ben.
Ik kom jullie vertellen over een project(engelstalig)
Die bezig is met een mmorpg te maken. Dit project word een vervolg op ultima online/wish. Ze zijn dit project gestart naardat het project www.disney.com door verschillende redenen gekapt is.
Ze proberen het na te bouwen maar dan de fouten van die game te verbeteren en de goede elementen te behouden.
Ze gaan de Nel/Cs opensource mmo engine gebruiken, hier zijn ze echter nog niet over uit.
Ze zoeken nog zowat uit elke hoek hulp.
Ik kan helaas nog niet meer informatie geven over dit project, aangezien ikzelf nog niet in het team zit. Al wil ik graag Pr gaan doen, zodat de community uptodate blijft.
Hier een lijstje welke hulp ze nog zoeken.
Lijst met degene die mee doen.
www.disney.com nog niet iedereen staat ertussen.
Mail dan even naar een van de volgende mail adressen.
apply@disney.com Voor programeren.
mediarep@disney.com Voor media aandacht.
webmaster@disney.com Hulp met website.
Hopelijk raken er veel mensen geintreseerd in dit project.
Laat ik even zeggen waarvoor ik hier ben.
Ik kom jullie vertellen over een project(engelstalig)
Die bezig is met een mmorpg te maken. Dit project word een vervolg op ultima online/wish. Ze zijn dit project gestart naardat het project www.disney.com door verschillende redenen gekapt is.
Ze proberen het na te bouwen maar dan de fouten van die game te verbeteren en de goede elementen te behouden.
Ze gaan de Nel/Cs opensource mmo engine gebruiken, hier zijn ze echter nog niet over uit.
Ze zoeken nog zowat uit elke hoek hulp.
Ik kan helaas nog niet meer informatie geven over dit project, aangezien ikzelf nog niet in het team zit. Al wil ik graag Pr gaan doen, zodat de community uptodate blijft.
Hier een lijstje welke hulp ze nog zoeken.
Heb jij intresse in een project alhoewel het Engels talig is, die zeer succesvol gaat worden te helpen?Programmer/Coders
Artists,server guru's,Story Writers,World builders/designers,Modellers ,Community Spokesman.Public Relations, financieele manager
Lijst met degene die mee doen.
www.disney.com nog niet iedereen staat ertussen.
Mail dan even naar een van de volgende mail adressen.
apply@disney.com Voor programeren.
mediarep@disney.com Voor media aandacht.
webmaster@disney.com Hulp met website.
Hopelijk raken er veel mensen geintreseerd in dit project.
[ Voor 10% gewijzigd door Creepy op 12-01-2005 13:02 ]