Toon posts:

Copy Paste script naar veld in een programma

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben op zoek naar een programma of een manier om gegevens van het clipboard automatisch te kopieren naar veld in het programma OVSD ( Helpdesk tool ) door middel van 1 knop.

Example:

Ik heb een text in me clipboard staan welke gestuurd moet worden naar het "information" field van het programma OVSD. Dit moet gebeuren dmv bv een toetsen combinatie.

Zijn er applicaties die dit kunnen doen ? Of eventuele scripts ?

Alvast bedankt

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05-2024

OZ-Gump

terug van weggeweest

Waarschijnlijk is het doelprogramma redelijk onbekend, dus het lijkt me sterk dat er een algemeen programma in omloop is dat de info in precies het goede veld zal zetten. Dit is wel zelf te maken, maar daarvoor is enige kennis van programmeren gewenst (broodnodig ;) ).

My personal website

Verwijderd

Topicstarter
Tja daar zijn mijn programming skills nog niet voldoende voor , heb je misschien links / info van soort gelijke programs ?

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06:40

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

Ik ga er even vanuit dat het HP OpenView ServiceDesk is waar de topicstarter het over heeft.

Als het information veld actief is kan je natuurlijk met de ctrl-v toetsencombinatie je clipboard plakken ;) Maar dat bedoel je waarschijnlijk niet..

Verwijderd

Topicstarter
CyberJ schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 12:39:
Ik ga er even vanuit dat het HP OpenView ServiceDesk is waar de topicstarter het over heeft.

Als het information veld actief is kan je natuurlijk met de ctrl-v toetsencombinatie je clipboard plakken ;) Maar dat bedoel je waarschijnlijk niet..
Yep klopt , en de stap van Ctrl-v wil ik weg hebben . Complete automation zeg maar...

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:31

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Sounds like a scriptrequest to me.
Hier in P&W draait het om het ZELF programmeren. Als je opzoek bent naar bepaalde stukken code of apps die iets voor je doen dan zit je hier verkeerd. Zie ook P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.