spywarevrije mp3 downloads

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• Heras
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-04 13:23
Ik hou me al tijden niet meer bezig met kazaa en consorten, gebruik alleen nog newsgroups. Nu heb ik voor familie pas hun pc opnieuw ingericht, o.a. vanwege de bult spyware op hun pc.

Ik heb ie vervangen door firefox, hitman pro erop gezet en uitgelegd hoe dat werkt, maar er MOET van dochterlief een download programma op hun pc komen, ze heeft niet voor niks een mp3 speler...

Wat is momenteel een goed en veelgebruikt programma, met de minste kans op spyware?

[ Voor 1% gewijzigd door Heras op 12-01-2005 11:30 . Reden: typo ]

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:16

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Je kunt misschien toch het beste voor het bittorrent principe gaan. Je kunt praktisch alles mee krijgen, alleen kan het downloaden van losse muziek nummers wat problemen opleveren, meestal worden er alleen hele albums aangeboden. Met het programma Azureus als bittorrent client zit je altijd goed :)

torrent-sites zul je toch echt zelf moeten zoeken :P

Hier staat tekst

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

iTunes is op dit moment vrij populair, ook heeft de FreeRecordShop een online winkel waar je MP3 (of WMA of gelijkaardige) bestanden kan downloaden :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

elevator schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 11:38:
iTunes is op dit moment vrij populair, ook heeft de FreeRecordShop een online winkel waar je MP3 (of WMA of gelijkaardige) bestanden kan downloaden :)
_o_ wilde net met zo'n antwoord komen :>

Hier nog een lijstje met sites die ik sinds kort af en toe bezoek:
http://www.beatport.com/
http://www.trackitdown.net/
http://www.anjunabeats.co.uk/
http://www.audiojelly.co.uk/

[ Voor 26% gewijzigd door BtM909 op 12-01-2005 11:44 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• roan
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
eMule :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

En hoe garandeer je met dat soort programma's spyware vrije MP3's? Dit uiteraardt naast het feit dat je de artiesten met de meeste van deze p2p applicaties niet erg ondersteunt? Volgens mij is de vraag van de TS hier toch erg op gericht? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Soulseek is echt wel good voor MP3, soms lange wachttijden (queues), de downloadsnelheid is misschien ook niet altijd optimaal, maar je vindt er echt wel zowat alles op wat je maar zoekt :)

Verder heb ik er nog nooit een bestand mee gedownload waar iets loos mee was.

En er nog eens bovenop is het ook nog heel makkelijk te gebruiken :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 11:49 ]

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:33

Cyphax

Moderator LNX/AI
Spider.007 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 11:48:
[...]

En hoe garandeer je met dat soort programma's spyware vrije MP3's? Dit uiteraardt naast het feit dat je de artiesten met de meeste van deze p2p applicaties niet erg ondersteunt?
Spywarevrije MP3's? Bestaan er MP3's met spyware? (serieuze vraag, ik heb het nog nooit gezien maar ik download niet zoveel MP3's)

Saved by the buoyancy of citrus

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:45

Bananenplant

Blocking YOUR ads since 2005

* Bananenplant zegt: bibliotheek :)

("van dochter moet"... :/ )

Zou het geen idee zijn die dochter ook uit te leggen hoe newsgroups werken? Kun je 'r ook gelijk de goeie plekjes aanwijzen... je hebt dan misschien het risico dat ze toch brutaal zelf kazaa gaat installeren alleen... :/

Als het mijn dochter was schopte ik 'r naar de cd-winkel (of evt bieb) of zo'n online winkel en zou ik ervoor zorgen dat ze zich 3x bedenkt voordat ze probeert kazaa te installeren :) .

VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Cyphax schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 11:51:
[...]

Spywarevrije MP3's? Bestaan er MP3's met spyware? (serieuze vraag, ik heb het nog nooit gezien maar ik download niet zoveel MP3's)
Er bestaan exploits die je door middel van een MP3 kunt uitbuiten ja. Desalniettemin zal de TS waarschijnlijk bedoelen op spyware-vrije applicaties; iets waar je bij iTunes en consorten wel vanuit kunt gaan :)
offtopic:
De policy op GoT is volgens mij vrij duidelijk over het illegaal downloaden van MP3'tjes ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

:P
Modbreak:Dit soort links zien we liever niet op GoT
icm. azureus , werkt super

Off

een fxp-board, dat is zeker geen rotzooi, hoe oud is ze? :P

[ Voor 20% gewijzigd door Spider.007 op 12-01-2005 12:00 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 11:57:
een fxp-board, dat is zeker geen rotzooi, hoe oud is ze? :P
offtopic:
IMHO is een fxp bijna per definitie rotzooi zolang er scriptkiddies bestaan die slecht beveiligde FTP sites misbruiken en niet hun eigen server :X

Er zijn genoeg alternatieven genoemd geloof ik, perobeer er wat :) Gewoon kopen is een hele goede optie, moest ik als klein jochie ook als ik niet met casettebandje bij de radio wilde zitten op te nemen ;) Verder ben ik bang dat dit te veel richting al te expliciete warez bleef gaan. Lullig, maar toch op slot :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.