Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Verwijderd
Wat gebruik je om die selectie te maken? Ik heb hier even een lijst geselecteerd, auto-filter aan en dan custom autofilter, daar kan ik gewoon de nederlandse datumvolgorde gebruiken.Duinkonijn schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 11:26:
Hoi,
..
als ik een selectie wil maken op bepaalde datums in datumvelden van
het excel document, kan ik alleen de engelse notatie gebruiken
mm-dd-jjjj
..
ik heb alle landinstellingen / taal datum instellingen
binnen excel / word / winxp nagelopen en die staan allemaal op NL dd-mm-jjjj
overigens is de datum notatie binnen het excel / word document wel goed.
het is puur de selectie die op engels staat.
..
word openen --> doc vraagt om lokatie excel doc --> wizzard afdruksamen voegen --> rechter veld : adressen lijst bewerkenVerwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 11:47:
[...]
Wat gebruik je om die selectie te maken? Ik heb hier even een lijst geselecteerd, auto-filter aan en dan custom autofilter, daar kan ik gewoon de nederlandse datumvolgorde gebruiken.
dan zie ik alle tabellen van me excel document
de colom van de data staat dan al in de engelse notatie (terwijl hij in excel NL is)
boven de colom van me data klik ik op pijtje geavanceerd --> veld = datumcolom
is gelijk aan en dan wil ik daar eigelijk de nederlandse notatie invoeren maar hij doet engels...
heb ook al oplossingen gezien waar bij SP 3 het zou verhelpen
maar met zowel Sp1 als Sp 3 heb ik dit probleem
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?