[Office 2003] Taakvenster weghalen

Pagina: 1
Acties:

• DeejayKB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2022
Wij hebben sinds kort Office 2003 in ons bedrijf, zijn overgegaan van Office 2000.
Als ik daar drukte op een -door ons zelfgemaakte- knop, werd de map met sjablonen geopend (in een soort dialoogvenster). Nu, als ik op diezelfde knop druk, krijg ik aan de rechterkant het nieuwe 'taakvenster', waar ik vervolgens nog een keer moet klikken op 'deze computer' om hetzelfde scherm te krijgen. Wie weet hoe ik direct het volgende scherm krijg:
Afbeeldingslocatie: http://www.deejaykb.nl/avatars/mso2003.jpg

Alvast bedankt!

'Nee' heb je en 'ja' kun je krijgen!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kijk eens in de menu-opdrachten (rechtermuisknop | aanpassen), als het goed is heb je ook een knop voor 't openen van een sjabloon. Nieuw... (let op de puntjes ;))

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• DeejayKB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2022
Ook dan krijg ik eerst aan de rechterkant dat @#%$&-taakvenster.... :(

'Nee' heb je en 'ja' kun je krijgen!

Verwijderd

Ik zat ook met dit probleem, en stuitte vandaag tijdens het zoeken toevalligerwijs op de oplossing :

"Extra" --> "Opties" --> Tabblad "Weergave" --> "Taakvenster bij opstarten" uitvinken.

Ik weet dat dit een thread is waar al lang niet meer op gereageerd is, maar ik dacht dat het misschien handig zou zijn om toch de oplossing te geven, voor het archief, zodat andere mensen met dit probleem het hier later nog eens op zouden kunnen zoeken.