Ik heb een win2k servertje draaien met apache, en serv-u draaiend.
Met serv-u wil ik mensen dingen laten uploaden op mijn pc.
Zo gezegd zo gedaan, en alles netjes aangemaakt, users aangemaakt, direcory toegewezen.
Ftp linkje aan wat vrienden gegeven, en wat blijkt, van de 5 mensen die ik een link geef,
kunnen er maar 2 ofzo ook de link openen. Bij de andere 3 wordt de 'list' commando niet geopent, en hun zien dus geen bestanden staan en er komt een tim-out.
Ik heb vrijwel alles al geprobeerd, zelfs alle restricties uitgeschakeld in serv-u.
Admin privelegess geven had ook geen nut, full-access ook niet.
Er kunnen een onbepert aantal mensen erin, dus dat maakt ook niet uit.
Na de search heb ik gelezen dat het idd iets met het 'list' commando te maken heeft,
Maar wat precies kan ik nergens ontdekken.. wie kan me helpen?
Met serv-u wil ik mensen dingen laten uploaden op mijn pc.
Zo gezegd zo gedaan, en alles netjes aangemaakt, users aangemaakt, direcory toegewezen.
Ftp linkje aan wat vrienden gegeven, en wat blijkt, van de 5 mensen die ik een link geef,
kunnen er maar 2 ofzo ook de link openen. Bij de andere 3 wordt de 'list' commando niet geopent, en hun zien dus geen bestanden staan en er komt een tim-out.
Ik heb vrijwel alles al geprobeerd, zelfs alle restricties uitgeschakeld in serv-u.
Admin privelegess geven had ook geen nut, full-access ook niet.
Er kunnen een onbepert aantal mensen erin, dus dat maakt ook niet uit.
Na de search heb ik gelezen dat het idd iets met het 'list' commando te maken heeft,
Maar wat precies kan ik nergens ontdekken.. wie kan me helpen?