Toon posts:

[apple] personal digital assistent

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zou het nou niet ontzettend mooi zijn als Apple zich eens op het PDA-platform ging richten. Als mega apple-fan is dat nu eigenlijk wel mijn volgende vraag. Na de iMac g5, Powerbook en nu ook de Mac Mini heb ik wel zo'n beetje alle mac-apparatuur die je op dit moment in je bezit kunt hebben qua computers. Natuurlijk niet mijn lieve iPodje vergeten.

Maar nu komt dus de vraag. Wanneer komt Apple nou eens met een leuke PDA??? ik kan toch niet met een HP over straat :S okee, een Palm is wel om te doen, maar die hebben nog niet dat ontzettend leuke apple-logootje erop staan.

Kan iemand me uit de brand helpen? Inside information? Hoelang moet ik nog wachten op een leuke pda van apple? :(

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

[GT] -> [APL]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Ik denk dat dat een "niche" te ver is... Wat bedoel ik: apple heeft succes met de huidige producten: Mac computers en de iPod natuurlijk. Dat loopt prima en daar hebben ze wellicht de handen aan vol. Om nu nog een product erbij te nemen.....Niet alleen nieuwe HW, maar ook nieuw OS wellicht en nieuwe apps.

en volgens mij heeft Apple ook al eerder een PDA (Newton?) gehad maar was dat niet echt een succes

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:48
Zou het nou niet ontzettend mooi zijn als Apple zich eens op het PDA-platform ging richten
Daar zijn ze _juist_ in '97 mee gestopt :)

Zoals al gezegd: Apple had een PDA welke intern (en eigenlijk bij een ieder ander) bekend was als de Newton. Bijna alle producten uit deze range hadden de naam MessagePad, met uitzondering van de eMate 300, die ik toevallig pas geleden heb gekocht.

Op zich was Apple toendertijd de markt jaren voor, maar ze maakten de fout dat ze _te veel_ voor een _te hoge_ prijs wilden... Niemand kocht die dingen dus en toen gingen Palm en Windows CE met de markt aan de haal.

Liege, liege, liegebeest!

Verwijderd

Die HP dingen zijn best mooi hoor :) En ik denk dat de grootste doelgroep (zakelijk gebruik) geen behoefte heeft aan een Mac PDA.

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zou het niet onaardig vinden, maar ik denk dat niemand zit te wachten op $699+ PDA's. Apple's prijsbeleid even doortrekkend.
Pagina: 1