Toon posts:

siemens sx1 tijd en datum reset

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb gisteren een sx1 gekocht en doet het opzich prima. er is alleen een probleem: als ik de tijd en datum verander en de telefoon opnieuw opstart dan onthoudt hij de tijd en datum niet meer. hij gaat dan verder waar hij zelf is gebleven op 1-1-2003. zijn eigen tijd loopt wel door.. heb firmware 12.

• Burner NL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 01:03
Zit de accu wel goed vast en maakt ie wel een goede verbinding met de "contact puntjes"? Voor de rest er niet mee prutsen als je de garantie nog hebt.

[ Voor 32% gewijzigd door Burner NL op 12-01-2005 08:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja alles zit goed want de rest onthoudt hij wel. en zijn eigen tijd onthoudt hij ook!! dat is het raarste... dus de klok werkt wel alleen als ik het verander en de telefoon uit/aan doe, springt hi weer naar zijn eigen tijd.

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-02 08:13

Barca

In Search Of Sunrise

Vraag hier: Siemens SX1 - Deel 5

Verwijderd

Topicstarter
waarom reageert er nooit iemand... ik heb echt een tering probleem.... heb zo helemaal niets aan dit ding

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-02 23:12

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Harde reset uitvoeren (*# en de 'AAN' toets) en updaten naar firmware 14

Wel eerst je zooi backuppen.

[ Voor 25% gewijzigd door sebastius op 12-01-2005 09:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
firmware 14 staat nog niet op de officiele site... krijg sowieso die datakabel nog niet eens aan de praat.. hij heeft hem geinstalleerd als modem. krijg ghem daar niet meer uit.
* werkt ondertussen.. tijd verspring alleen nog wel 1 uur..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 12:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
zo firmware 14 erop gezet, gekloot met andere simkaarten, maar toch verspringt de tijd nog 1 uur als ik hem uiitzet en later weer aan. heeft iemand hier iets voor?

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Heb je niet in je menu staan dat hij de tijd automatisch aan laat passen door het netwerk ofzo?

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Zoals Barca al voorstelde:
Waarom stel je je vragen daar niet? Daar komen dus vrijwel alle mensen met een SX1 op dit forum, de kans dat je daar snel een zinnig antwoord krijgt is daar aanzienlijk groter. Er kunnen ook andere gebruikers baat hebben bij de vragen die jij hebt, dus alles bij elkaar zetten is wel zo praktisch.

[ Voor 15% gewijzigd door epoman op 14-01-2005 00:33 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 14:12
Siemens SX1 - Deel 5

Daar hoort dit thuis :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.