AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Het is iets dat je helaas vaak niet terug vindt in de specs van een networkdevice, terwijl het imho een van de belangrijkste eigenschappen zijn.
Je zou support/helpdesk van fabrikant kunnen mailen als het niet vermeld wordt...
Houd er rekening mee dat een ADSL of kabel modem wellicht ook een max. aantal gelijktijdige connecties heeft.
Je zou support/helpdesk van fabrikant kunnen mailen als het niet vermeld wordt...
Houd er rekening mee dat een ADSL of kabel modem wellicht ook een max. aantal gelijktijdige connecties heeft.
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Het is een combinatie; een Router heeft altijd een bepaalde hoeveelheid RAM geheugen, het ligt dan aan de firmware welk deel daarvan gereserveerd wordt voor NAT sessions.Undertaker2 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 01:37:
Ergens las ik dat het op 256 zou liggen en dat dat een hardwarematige beperking is. Maar nou lees ik in de meuktracker bij de firmware update van de Linksys WRT54g het "Increased maximum concurrent connections from 1024 to 4096" Kortom, het is een softwarematige beperking?
Ik weet niet of je ergens een Command Shell hebt of een Startup Script, maar het is mogelijk door zoiets in te voeren:Undertaker2 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 01:37:
Is dat dan ook in te stellen op de Asus WL500g? Want die weigert (deels) wanneer er hier in het netwerk 3 x e-mule wordt gestart. Nou hebben we het max connections per e-mule hier ingesteld op 50 en nou werkt het goed. Alleen gaat het downloaden nu niet meer echt van harte.
code:
1
2
3
| nvram set bootCmd1="echo 4096 > /proc/sys/net/ipv4/ip_conntrack_max" nvram commit reboot |
Op die manier heb je een NAT table van 4096 entries.
Standaard kan hij 1024 connections aan.Undertaker2 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 01:37:
Weet iemand toevallig ook wat het max connections bij de Asus WL500g is? Met trial and error kom ik d'r ook wel achter, maar dat kost weer zoveel tijd.
[ Voor 3% gewijzigd door soganta op 12-01-2005 10:20 ]
Verwijderd
Dan doet ie het nog goed aangezien er heel veel routers zijn die dan gewoon keihard crashen.Undertaker2 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 01:37:
Is dat dan ook in te stellen op de Asus WL500g? Want die weigert (deels) wanneer er hier in het netwerk 3 x e-mule wordt gestart. Nou hebben we het max connections per e-mule hier ingesteld op 50 en nou werkt het goed. Alleen gaat het downloaden nu niet meer echt van harte.
Alvast bedankt!
Je zit toch niet tegen die beperking van wndows XP sp2 aan te hikken he? Als dat het geval is kun je dat nog terug vinden in "file ->run -> eventvwr ", system log. (iets over tcp/ip security limitation. ) Daar is een patch voor, maar je kunt ook het aantal half open connections in emule later zetten (zit onder extended settings, half open connections in 5 seconds)
Gaat dat sneller. downloaden met 3 mules, of ben je aan het testen met een neiuwe versie?
Gaat dat sneller. downloaden met 3 mules, of ben je aan het testen met een neiuwe versie?
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.