Toon posts:

Melding cpu fan error

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb kort gleden een nieuwe kast gebouwd. Alles werkt perfect ik zit alleen nog met een probleempje. Ik heb een thermaltake kast met een apparaatje erin die de temp meet en waar je dat in kan stellen dat is een soort kastje. Alleen ik heb de connector van mijn cpu fan geconnect in een stekkertje wat uit het kastje komt dit is om de snelheid of zo te meten. Nu is het zo dat als ik mijn pc opstart dat hij aangeef cpu fan error druk op F1 om door te gaan. Deze melding krijg ik niet als ik hetzelfe connectortje in mijn moederbord stopt dan geef hij deze foutmelding niet dus het moederbord denkt dat de cpu fan niet aan staat maar natuurlijk draait hij wel. Hoe kan ik van deze error afkomen. Ik wil het stekkertje het liefst gewoon laten zitten waar ik hem nu heb dus in een stekkertje van het kastje. Wie kan mij helpen om deze error niet meer te krijgen.

Vriendelijke groet

Robert

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welk mobo heb je?

Kun je deze error niet gewoon in de bios uitzetten?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg le een scherm te zien met registratievoorwaarden waar je je accoord EN bekend mee verklaard hebt. Helaas lijk je een paar dingen gemist te hebben, schoonheidsfoutjes als 'Vriendelijke groet, Robert' onder je post te zetten (wij Tweakers doen elkaar sowieso constant de groeten, dat hoeft niet onder posts) vallen wel mee, maar als je in de Harde Waren gedeelte van GoT wilt posten, hebben we echt specs nodig om met een accuraat antwoord te kunnen komen. En natuurlijk heeft Terw_Dan gelijk dat deze errors gewoon in BIOS uit te zetten zijn- meestal het 'Halt On' kopje. En dat stond waarschijnlijk ook gewoon in je moederbordhandleiding...

Kortom, een paar dingen om aandacht aan te besteden voor de toekomst ;)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.