[2003] Handtekening Windows setup ongeldig: foutcode 57*

Pagina: 1
Acties:

• TheDiver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 10:54
Heren en dames ook,

Ik ben reeds enkele dagen bezig met het installeren van W2K3. Geen probleem op de ene machine maar op de andere krijg ik deze melding:
De handtekening voor Windows Setup is ongeldig. Foutcode 57.

De machine loopt wel door zijn boot heen en gaat verder met de installatie tot aan deze fout melding. Het booten van een bootflop (Win98 of XP) heeft totaal geen zin. Het aanspreken van de floppydrive gebeurt nl. maar even en dan gelijk weer het scherm van W2K3, zonder dat mijn comppie kijkt naar de bootfiles op de flop.

Heb reeds gezocht bij MS maar kan daar niets over vinden.
Iemand een idee?

Wil graag dat de schijf (HD) weer benaderbaar word voor een bootflop i.v.m. formatteren.

Eindelijk is de kleur GROEN weer thuis...

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-02 13:21

mutsje

Certified Prutser

in je bios de bootsequence veranderen. Eerst booten van Floppy drive dan cd-rom dan harde schijf. Mocht het dan nog niet goed gaan is je bootfloppy niet goed. Je kunt in de setup van Windows server 2003 ook partities verwijderen en aanmaken...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wel eens een andere Windows cd geprobeerd? Ik pas even de topictitel aan zodat je probleem er iets duidelijker in staat :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• TheDiver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 10:54
@Mutsje

Ik zal je suggestie eens proberen, echter heb al wel 3 verschillende bootfloppy's gebruikt. In ieder geval de bootsequence zal ik proberen.

@sanfranjake

Ook jou suggestie zal ik proberen en nog bedankt voor het veranderen van de topictitel :-)

Eindelijk is de kleur GROEN weer thuis...