Toon posts:

Touwtje om je nek, met draad van oordopjes erin.. waar ?

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie ze overal... had hem zelf ook bij mijn mp3 speler maar deze is gesneuveld.. maar WAAR kan ik deze los kopen? heb werkelijkwaar overal gezocht, winkels nagevraagd, ze wisten wat ik bedoelde maar verkochten ze niet.
Weet iemand waar ik ze wél kan halen? en hoe heten deze dingen nou eigelijk precies? 8)

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

In ieder geval winkels zoals bijvoorbeeld de Handyman, en kijk eens goed in de verschillende GOT-topics over oordopjes, de sites die daar genoemd worden verkopen ze ook.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-02 19:25
http://www.mmport.nl Hier verkopen ze ook 'necklace' oordopsetjes (zoals ze dus heten). Ze hebben een aantal types.

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04-2025
toffe mmport, heb me direct zo'n paar necklace besteld voor 9.95 € inclusief verzending.

Zou niet weten waar ze goedkoper te krijgen en met een ibead 150 is dit wel handig :)

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-01 11:56
Ik had ook nooit gedacht dat die dingen los te koop zouden zijn, je ziet ze inderdaad vrijwel nooit los te koop.
Ze zijn inderdaad wel handig: je afspeelapparaat hangt aan je nek en je hebt geen extra kabeltjes er naast hangen naar je oren toe. :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb ze besteld.. betaald 3 dagen geleden.. staat levertijd 1-2 dagen.. heb ze helaas nog steeds niet :(.. hoe lang was bij jullie de levertijd :o

• nick_vh
7 dagen, inclusief een weekend, dus 5 werkdagen,

ik vind ze fantastisch! :-) zijn de goedkoopste die er waren voor 9€ en een beetje inclusief verzending hangt mijn iBead weer mooi rond mijn nek :9

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:05
Is het geluid van die dingen niet WAARDELOOS?

Verwijderd

ja idd
zijn volgens mij dezelfde dopjes die je ook krijgt bij die blokker mp3 spelers dus zal wel niet goed wezen
nou ja ik hoor het wel!!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:40

Nibbz

Postmaster General

je kunt toch de dopjes er dan altijd nog afhalen, en je eigen dopjes aan de draden solderen (in de klas had ik verschillende tweakers die dat deden)

13:37

• nick_vh
vind dat de geluidskwaliteit nog wel meevalt, voor zo goedkoop te zijn, vrij helder, en jah, als ik op mijn fiets zit maakt mij het echt niet uit of dit haarscherp is of niet, de wind speelt toch altijd parten.

Ik ben er tevreden mee!

• Beatman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-06-2025
Ik heb ze ook in de folder van de Handyman voor € 6,95 zien staan.

Afbeeldingslocatie: http://bestanden.luukonline.nl/keycord.JPG

[ Voor 35% gewijzigd door Beatman op 22-01-2005 17:40 ]

www.energiepionier.nl Energiebesparing, duurzaamheid en domotica

Verwijderd

hoezo dubbel op? universeel en voor MP3 speler :P

Verwijderd

hele stapels bij de mediamarkt pallets vol

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:46
zag vandaag in het foldertje van de expert van die mp3 nek oordop dingen voor 3.95/3.50 weet niet meer zeker wat het was. Kwaliteit zal we niet zo veel bijzonders zijn, maar als je daar geen waarde aan hecht zijn ze goedkoop
Pagina: 1