Ik heb een vrij oude sony str-de225 receiver. Hier wil ik graag een sub aanhangen. Eerst was ik van plan dit via een high-level aansluiting te doen, maar nu zie ik op mijn receiver een mix-out uitgang zitten. In de handleiding staat er niks over in, behalve dat dit een 2V, 10 kohm impendantie uitgang is. De andere, 'normale' uitgangen zijn allemaal 150mV en 10 kohm. Ik heb de mix-out even aangesloten op een oud setje, maar hier kwam geen geluid uit. Nu dus de vraag, kan ik hier wat mee?
edit: Ik heb nog even wat verder lopen zoeken, en nu kwam ik erachter dat ze bij REL de subs aansluiten door gewoon een speakerkabel bij de uitgangen voor de mains in the proppen en die dan op de high-level ingang aan te sluiten. Hierbij zet je de speakers dus niet achter de sub, maar schakel je ze parallel. Zou dit ook gewoon kunnen op een DT150?
edit: Ik heb nog even wat verder lopen zoeken, en nu kwam ik erachter dat ze bij REL de subs aansluiten door gewoon een speakerkabel bij de uitgangen voor de mains in the proppen en die dan op de high-level ingang aan te sluiten. Hierbij zet je de speakers dus niet achter de sub, maar schakel je ze parallel. Zou dit ook gewoon kunnen op een DT150?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 00:11 ]