Wat heeft iedereen toch met die gymzaal
? Ik bedoel ik zie hem niet eens
..
Ennuh 100% halen is ECHT te doen... Heb je het 'geheime' stuk al gezien?
welk geheime stukOp vrijdag 05 januari 2001 13:17 schreef IceStorm het volgende:
Wat heeft iedereen toch met die gymzaal? Ik bedoel ik zie hem niet eens
..
waar je naar boven moet via die plank op de grond?
Een van de drie rollcall rails (de opensezmu rail ofzo) moet je tijdens de 2de keer dat je de schoolbel hoort gaan grinden (zo rond 1:45 op de klok), dan gaat ie open.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
ik heb de 100% wel, maar het helpt niet met open maken bedoelde ikOp vrijdag 05 januari 2001 13:17 schreef IceStorm het volgende:
..
en die gymzaal, die zit erges beneje, samen met een zwembad
ja... als je begint meteen naar rechts, op dat plein de ramp gebruiken, rechtdoor rijden vanaf de ramp, over de plank op het dak springen naar de tape en dan daarvoorBIJ springen... dat is het geheime deelOp vrijdag 05 januari 2001 13:26 schreef aftermath het volgende:
[..]
welk geheime stuk
waar je naar boven moet via die plank op de grond?
Geheim deel waar, behalve wat gaps en wat geld, geen flikker te doen is
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
Ga na de start rechtsaf naar beneden. Ga linksaf. Je komt na het plein bij een trap die naar beneden gaat. Grind de rail op het moment dat de bel gaat (maakt niet uit wanneer, als de bel maar gaat tijdens het grinden: hij gaat vaak genoeg dus dat moet lukken). Als je de BTT (Blue Text Transfer) ziet (Opensezame of zo) zijn de deuren geopend. Je hoeft helemaal geen 100% te hebben. Voor degenen die het niet weten: als je van die rail afkomt moet je een beetje linsaf, zeg maar schuin rechtdoor, tussen de twee gebouwen door die voor je zijn. Je rijdt dan recht af op de ingang van de gymzaal.
Verwijderd
Dat zou ik niet te snel zeggen, er is een hele moelijke gap te vinden. Helemaal rechts is een QP, maak daar een air in en skate richting de muur. Daar is een klein schansje, ollie vanaf dat schansje op de rails recht voor je. Meteen vanaf dat railtje en ollien uit het volgende schansje. Als je genoeg vaart hebt land je aan de andere kant van de muur bovenop een gebouw.Op vrijdag 05 januari 2001 17:17 schreef Acolyte57 het volgende:
Geheim deel waar, behalve wat gaps en wat geld, geen flikker te doen is
Ik heb hem zelfs gemaakt met een backflip ertussen
En ik quote mezelf:Op zaterdag 06 januari 2001 11:53 schreef Pirm1 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet te snel zeggen, er is een hele moelijke gap te vinden.
Told you soGeheim deel waar, behalve wat gaps en wat geld, geen flikker te doen is
Icestorm: Ik had van jou, als THPS-fan, toch wel verwacht dat je het zou weten..dat die deur open kan. En welk geheime stuk bedoel je trouwens? de gymzaal of Carlsbad(achter die muur)Op vrijdag 05 januari 2001 13:17 schreef IceStorm het volgende:
..
Anyway:THX to y'all.
kijk hier staat bijna alles over thps
en thps 2 jzoekt en zij zult vinden
http://www.sportplanet.com/thps/guides2.shtml
en thps 2 jzoekt en zij zult vinden
http://www.sportplanet.com/thps/guides2.shtml
- = [ en ik huppel weer verder ] = -
Oh ik ben niet echt THPS fanOp zaterdag 06 januari 2001 15:21 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Icestorm: Ik had van jou, als THPS-fan, toch wel verwacht dat je het zou weten..dat die deur open kan. En welk geheime stuk bedoel je trouwens? de gymzaal of Carlsbad(achter die muur)
zucht.........
tis niet zo moeilijk...
als je begint zie je rechts van je een klein rampje.... die moet je gebruiken om op de "dakgoot (ofzo)" te komen....
dan spring je door het glas op het dak van het volgende gebouw.....
op dat gebouw staat weer een ramp voor een electriciteitskastje... en daarachter zit een lange rail....
grind die rail en de deur naar het zwembad/gymzaal gaat open
//edit
dit is wat makkelijker dan die shit die je op "tijd" moet doen
tis niet zo moeilijk...
als je begint zie je rechts van je een klein rampje.... die moet je gebruiken om op de "dakgoot (ofzo)" te komen....
dan spring je door het glas op het dak van het volgende gebouw.....
op dat gebouw staat weer een ramp voor een electriciteitskastje... en daarachter zit een lange rail....
grind die rail en de deur naar het zwembad/gymzaal gaat open
//edit
dit is wat makkelijker dan die shit die je op "tijd" moet doen
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Huh? Die rail heeft bij mij nog nooit een opening van de gymdeuren opgeleverd. En die grind pak ik altijd omdat ik anders niet bij dat laatste biljetje kom
SKATEHEAVEN RULEZ!!!Op maandag 08 januari 2001 11:42 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Oh ik ben niet echt THPS fan.. Ik bedoel ik krijg niet eens alle levels op 100%
.
en is zo makkelijk te halen!!!
Ik ben nu met alle gaps bezig...tot en met Venice Beach heb ik alles
Pagina: 1