Toon posts:

flash movie midden in een html pagina weergeven

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
zoals het bovenstaande al zegt, weet iemand heir een oplossing voor?

ik heb dus een flash movie en die moet ik het midden van mijn pagina komen te staan. hoe?

tevens wil ik dat mijn html pagina ergens anders naartoe link nadat het filmpje is afgelopen.

graag hoor ik van iemand hoe dit moet, bij voorbaat dank!

mvg robby

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Kan je niet gewoon op de website van Macromedia kijken? Ik vond daar het volgende en dat is toch precies de vraag die je hebt?

Die andere lijkt mij (maar ik weet niet zoveel van Flash) een basic vraag welke vast ook bij Macromedia of bij een Flash forum/faq staat beschreven...

Verwijderd

Topicstarter
Woudloper schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 23:26:
Kan je niet gewoon op de website van Macromedia kijken? Ik vond daar het volgende en dat is toch precies de vraag die je hebt?

Die andere lijkt mij (maar ik weet niet zoveel van Flash) een basic vraag welke vast ook bij Macromedia of bij een Flash forum/faq staat beschreven...
geweldig!
weet je toevallig ook hoe je doorlinkt van de ene pagina naar de andere? heb hiervoor wel een php scriptje maar hoe verwerk ik dat in een html pagina?

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:42

rm -rf ~/.signature

Verwijderd

geen php gewoon een stukje javascript ertussen gooien die na zoveel secondes doorlinkt
en het aantal secondes is dus gewoon zolang dat je flashfilmpje duurt.. javascriptje moet je ff zoeken

Verwijderd

Waarom zou je hier php voor gebruiken? Je kunt toch gewoon in de laatste frame een GetURL ding neerzetten? beetje heel erg basic imho...

Verwijderd

Topicstarter
en hoe kan ik een plaatje in de hoogte uitlijnen, ook precies in het midden?

bvd robby

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-05 02:08

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Maak een tabel
code:
1
2
3
4
5
6
<table width=100% height=100%>
<tr valign=middle align=center>
<td valign=middl align=center>
 blablabla
  </a></td>
</tr>

en gooi het filmpje waar blablabla staat

[ Voor 54% gewijzigd door -Nexus op 12-01-2005 00:18 ]

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 10:29
Sorry, maar het is hier geen vraag maar raak voor een knaak. Dit zijn dingen die je prima zelf had kunnen vinden met behulp van de search en/of Google. Veel succes! :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.