Toon posts:

[bug?] Meuktrackernotificatie scrambled?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Al een paar weken krijg ik alle e-mail van de meuktracker als tekstversie, denk ik. Ze zien er zo uit:

Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-1

Content-Transfer-Encoding: 7bit

Er is een nieuwe software-update uitgebracht voor Winamp en Winamp. Check de onderstaande link op Tweakers.net voor download locaties, reacties en details bij deze release: meuk: Winamp 5.08c .

Is er iets veranderd bij jullie of doet mijn pc raar? Ik vermoed het laatste, aangezien ik suf gegoogled heb op GoT en er niets over gevonden heb...

Alvast bedankt!

Mike
---
Windows XP Pro SP2
IE 6.0 + Outlook Express 6.0
Avast AV
geen firewall

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:14

crisp

Devver

Pixelated

Frontpage issue mogen in Frontpage Algemeen, maar liever nog in de devtrack

Krijg je andere HTML mail wel goed binnen?

[ Voor 14% gewijzigd door crisp op 11-01-2005 23:17 ]

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Ah, sorry. Verkeerde forum. Wist niet dat Meuktracker onder Frontpage viel... :)

Maar ja, dat was ik nog vergeten te vertellen: andere mail krijg ik wel in html binnen. EN tot een paar weken geleden ook nog van Tweakers, maar (volgens mij) sinds de herinstall van WInXP niet meer...

Misschien een beveiligingsvinkje nog teveel ergens in IE laten staan?

Verwijderd

Topicstarter
Mmm... Ik las dat je wel geduld moet hebben als je een bug-vraag stelt, maar is er al iets meer bekend?

Groet,
Mike

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik denk dat dit een client side probleem is en dat wij er weinig aan kunnen doen, temeer daar je zelf al zegt dat je het probleem hebt sinds een herinstallatie van je computer. Wat het probleem dan is weet ik ook niet, dat zou je in Software Algemeen moeten vragen. Als je wel denkt dat dit een bug is aan onze kant, zul je deze bug moeten melden op Devtrack.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:14

crisp

Devver

Pixelated

Inderdaad; als 1 enkel iemand een bepaald probleem heeft met een van onze diensten dan is dat in 99% van de gevallen te wijten aan een probleem aan de client kant. Voor ons is het dan echt glazen bol kijken om te bepalen wat de oorzaak is.
Als we echter tientallen reports krijgen over hetzelfde dan pas is er voor ons een echte aanleiding om te kijken of het probleem aan onze kant kan liggen. In dit geval is dat naar mijn mening niet zo.

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Harm en Crisp,

Ik begrijp nu uit jullie reacties dat waarschijnlijk het probleem bij mij ligt, omdat jullie er geen andere meldingen over krijgen. Maar dat was ik eerste instantie ook mijn vraag, nietwaar? ;)

Misschien dat jullie toevallig wél weten waardoor het komt? Ik zal het anders direct maar op Software Algemeen vragen.

Groet,
Mike

[EDIT] En bij het zoeken in mijn mailbox, komt ik er net achter dat de laatste Meuktrackernotificatie er wél netjes uitziet... Beeschouw het topic maar dan als closed... |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2005 16:26 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

OK dan :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.