Toon posts:

Ati radeon 7500 prob. met cs.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jow twaakers
Ik heb een probleem met me Ati radeon 7500 video kaart.
Als ik ga counter-strike dan heb ik vrij donker beeld.
Dan zou je zeggen ga je naar je video instellinge van je cs en zet je je britnes hoger maar daar reageert me hele video kaart niet op.
Heeft iemand een oplossing hoe ik dat kan oplossen.
Heb het ok ook al een keer op een cs forum gevraagd maarja niemand wist het.
Aan gezien ik ook niet denk dat het aan cs lig.

Iemand een iedee ? :?

Gr Barie

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 18:18
zal wel een driverprobleempje zijn. Zorg dat je de laatste driver hebt, of in ieder geval een goede ;) . Als je die al hebt dan zijn er ook progjes om je brightness aan te passen, bv 3deep

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:07

Thandor

SilverStreak

Commando's in de console van CS werkt ook niet :?

[ Voor 15% gewijzigd door Thandor op 11-01-2005 22:54 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

Topicstarter
Initial G schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 22:49:
zal wel een driverprobleempje zijn. Zorg dat je de laatste driver hebt, of in ieder geval een goede ;) . Als je die al hebt dan zijn er ook progjes om je brightness aan te passen, bv 3deep
Nou chill progie
gelijk er af gegooid zoek wel zo iets maar deze kon of alleen aan of gewoon standaar kleuren ik kon wel mat dat balkje schuven enzo maar werkte niet.

Comando's van cs ? ja welke zijn dat.
als ik britnes typ dan staat die al helemaal vol.
en ik heb ook de nieuwste drivers van de videokaart
:|

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:36
Laatste Catalysts (drivers) geinstalleerd?
Zoja kan je ook de ingebouwde hotkey functies om je gamma ingame te verhogen gebruiken, die vind je in de catalyst opties.

was in het verleden problemen met de gamma in spellen en photoshop bij bepaalde drivers.

[ Voor 33% gewijzigd door Turismo op 11-01-2005 23:27 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:07

Thandor

SilverStreak

Is er geen Gamma commando :?
Ik kan mij vaagjes herinneren dat ik vroeger met TFC de Gamma ook veranderen kon. Probeer eens sv_gamma o.i.d.

Anders moet je ff googlen naar de console commando's :)

[ Voor 3% gewijzigd door Thandor op 11-01-2005 23:27 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

Topicstarter
Die hotkey's werken niet wel als ik hem op direcX ofzo zet maar niet als ik open GL gebruik reageert hij gewoon niet op en die commando's weken ook niet die staan gelijk aan de instellingen van het menu.
Werkt dus ook nie :( ;(

Verwijderd

Hoi
Ik gebruik zelf ATI Tray Tools (hot keys)
speel zelf ook CS en hiermee kan ik alles goed en duidelijk zien.
Ook in de donkere levels zoals train/nuke :+
Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 23:41:
Hoi
Ik gebruik zelf ATI Tray Tools (hot keys)
speel zelf ook CS en hiermee kan ik alles goed en duidelijk zien.
Ook in de donkere levels zoals train/nuke :+
Suc6
Hmm vaag die werken gewoon echt niet bij mij :(
Is dat een papart progie die Tray Tool ?
is dat deze optie ?
Afbeeldingslocatie: http://barink.com/img/die.JPG

Gr ba

Verwijderd

Topicstarter
Hmm heb net andere drivers geinstalleerd maar werkt ook niet.
Het is heel vaag als ik Counter-Strike open dan is hij in het begin heel erg licht en daarna schiet hij weer terug in donker beeld.
En nog vager is dat als ik Half-Life open dan doet hij dat niet dan blijft hij licht.
Dus iets van cs blokt mijn videokaart.
Niemand een iedee ?
O en als ik Day Of Defead open dan is die ook donker :(
PLZ HELP ME.
word helemaal gek

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 18:18
leun eens lekker achterover, zucht eens een paar keer, denk aan leuke dingen en droom even lekker weg. Als je weer wakker voel je je als herboren en ga je deze uitdaging fris te lijf.

ik zou in jou geval eens wat dingen aangaande je videokaart doen: De kaart eens downclocken als test, DirectX herinstalleren, de kaart zelf fysiek herinstalleren, de drivers, het spel. En als at allemaal niet helpt een reinstall van XP ofzo. Of je koopt een nieuwe kaart, want een 7500 is tegenwoordig al vrij krap.

Verwijderd

Ooit heb ik ook wel zoiets gehad, bij mij lag het aan de monitor, al het forfor was opgebrand dus pas na een paar uren aan staan werd hij iets lichter.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Initial G schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:54:
leun eens lekker achterover, zucht eens een paar keer, denk aan leuke dingen en droom even lekker weg. Als je weer wakker voel je je als herboren en ga je deze uitdaging fris te lijf.

ik zou in jou geval eens wat dingen aangaande je videokaart doen: De kaart eens downclocken als test, DirectX herinstalleren, de kaart zelf fysiek herinstalleren, de drivers, het spel. En als at allemaal niet helpt een reinstall van XP ofzo. Of je koopt een nieuwe kaart, want een 7500 is tegenwoordig al vrij krap.
Oke ik doe rustig ;)

Drivers heb ik op nieuw geinstalleerd.
DirectX niet maar waarom zou ik speel toch op openGL als ik hem op DirectX zet dat word hij wel lichter.
Spel herinstalleren heb ik net gedaan hij word ietsjes lichter maar nog niet zo als ik het zou willen hebben.
Nieuw kaart Kopen ? uuum .... ja ;) ik wil beetje goede videokaart kopen dus moet beetje sparen en ben ook al voor car aan het sparen dus dat komt er even niet van.
Xp op nieuw installeren heb ik ongeveer nu al 3x gedaan .. niet achter elkaar natuurlijk maar over 4 jaar versprijd zeg maar en dat werkt ook niet.
Oja over dat downclocken hoe moet dat ? :| :/

En nu ? waarom doet hij het wel bij Half-Life het lichter maken en niet bij cs.
Terwel dat toch onder 1 ding zit "steam" daarom vind ik het zo vaagjes.
Nou ik hoor het wel.

Gr de rustige man ;) :O
Pagina: 1