Toon posts:

link naar mp3 op website?

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het illegaal om een site te hebben, waar members hun link naar geremixte mp3's kunnen toevoegen???

Dus ik heb een website, maar upload zelf geen mp3 !

en members die een nummer hebben geremixt, zelf hun mp3 ergens laten uploaden en dan alleen de link op mijn website plaatsen naar hun mp3.

Verwijderd

je zal het snel genoeg merken, op het moment dat je een advocaten team voor je deur hebt staan, lijkt me.
maar een kwestie van prioriteit van heren/dames: bsa/brein.

Ik zet nu wel dingen op m`n homepage; maar zorg dat het beeld en geluids rechten bij mijzelf liggen of met toestemming van de maker(s)

edit:

Maar toch, zolang je het zelf niet host, volgens mij hoef je jezelf niet druk te maken, anders zou google ook allang zijn aangepakt. Maar aan de andere kant, sites als suprnova zijn ook al flink aangepakt

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 22:50 ]

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 15:54
Er zijn van die sites, speciaal voor DJ's waar men CD's en promo's kan uploaden.
Ik weet niet precies waar / hoe en wat, maar misschien kun je zelf even zoeken.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-05 18:31
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 22:44:
je zal het snel genoeg merken, op het moment dat je een advocaten team voor je deur hebt staan, lijkt me.
maar een kwestie van prioriteit van heren/dames: bsa/brein.

Ik zet nu wel dingen op m`n homepage; maar zorg dat het beeld en geluids rechten bij mijzelf liggen of met toestemming van de maker(s)

edit:
Maar toch, zolang je het zelf niet host, volgens mij hoef je jezelf niet druk te maken, anders zou google ook allang zijn aangepakt. Maar aan de andere kant, sites als suprnova zijn ook al flink aangepakt
Sorry hoor maar volgens mij heb je het recht om je eigen muziek te publiceren, behalve als je samples van iemand anders gebruikt waarvoor hij/zij je geen toestemming heeft gegeven.

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 15:54
harry64 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 22:52:
[...]

Sorry hoor maar volgens mij heb je het recht om je eigen muziek te publiceren, behalve als je samples van iemand anders gebruikt waarvoor hij/zij je geen toestemming heeft gegeven.
Een nummer remixen, zoals de TS aangeeft, is dus wel gebruik maken van andermans "Samples"..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-05 18:31
FragNeck schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 22:54:
[...]

Een nummer remixen, zoals de TS aangeeft, is dus wel gebruik maken van andermans "Samples"..
Dus als je het recht heb om de samples te gebruiken mag je ze dus ook plaatsen op je website?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Zolang je het hier maar niet spamt ;)

Nee serieus er is genoeg te vinden over auteursrecht en copyrights van muziek en dergelijke. :)
Kwestie van zoeken...

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.