Toon posts:

azureus port probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi leuten.
ik heb een probleem met azureus bittorrent client. ik was vanavond heel blij dat ik eindelijk een fillist account had kunnen kijrgen :) . dus ik wilde gelijk een paar downloads starten. maar als ik azureus opstart, dan geeft hij ee nfout aan: namelijk dat port numemr 6881 blacklisted is. nu ben ik een redelijke noob als het op poorten en configureren van netwerk informatie komt, en ik weet bij god neit wat ik hiermee meot doen. ik heb al gezocht op GoT en google, maargeen resultaat :( dus als iemand hier mij kan helpen zou ik heel blij zijn O-) :P

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Die output betekent dat port 6881 is geblacklist door de tracker, je moet gewoon je Azureus port anders instellen en dat is alles :)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:48

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Waarschijnlijk willen ze dat je een andere poort gebruikt dan 6881 of dat je poort niet geforward is door je router. Je zal dus e.e.a. even moeten nakijken en aanpassen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
maakt het niet uit welke poort ik neem als ik een nieuwe poort instel, of moet deze ook nog binnen bepaalde ranges vallen?

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is opgelost, ik gebruik nu port 128 om te downloaden, heel erg bedankt jonges :)

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-07 15:37
had je toch ook zo gewoon kunnen vinden :? 8)7 |:( O-)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 22:16:
het probleem is opgelost, ik gebruik nu port 128 om te downloaden, heel erg bedankt jonges :)
Sommige ISPs houden wel bepaalde portranges in de gaten, 1-1000 schijnt een vrij beruchte range te zijn heb ik hier en daar wel eens opgevangen :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit was met wat zoekwerk inderdaad zelf ook wel uit te vinden..; er is op GoT genoeg over te vinden :) Volgende keer even wat langer zoeken naar mogelijke manieren om je probleem op te lossen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.