[XP] Windows media player / licentie??

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-04 23:18

_Christiaan_

Master of SOG

Topicstarter
Ey tweakzz,

Ik wil een wma bestandje met licentie omzetten naar mp3, alleen dit wil niet lukken.

Eigenlijk snap ik heel dat licentie-gebeuren niet. Iemand stuurde ooit dat .wma'tje naar mij toe, toen moest ik een licentie downloaden ofzo en toen kon ik em afspelen :? Hij heeft dat .wma'tje zelf geript met windows media player.

Is er een (legale O-) ) manier om het bestandje te converteren naar mp3?

edit: hmz misschien had ik dit toch maar bij software algemeen moeten zetten

[ Voor 11% gewijzigd door _Christiaan_ op 11-01-2005 21:57 ]

NOSIG

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-04 21:56

Nik

De makkelijkste manier, gewoon een recoder op je pc installeren, en dat wma bestand afspelen, en opnemen met die recorder, en dan omzetten naar mp3 :)

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-04 23:18

_Christiaan_

Master of SOG

Topicstarter
Ik heb alleen minidisc, waarmee je dus wel kan opnemen maar niet naar je pc kan verplaatsen :(

Kan ik niet de line-out van m'n geluidskaart op de line-in van diezelfde geluidskaart zetten? Of gebeuren er dan vreemde dingen?

*me zit te denken aan kortsluiting...

[ Voor 47% gewijzigd door _Christiaan_ op 11-01-2005 22:07 ]

NOSIG

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Vraag die persoon van wie je de WMA hebt gehad gewoon of hij het bestand in een normale vorm kan aanleveren; dan hoef jij geen moeite te doen om er weer licenties af te slopen? :) Verder zit die licentie er niet voor niets op en zal het dus lastig worden om die eruit te slopen. Waarschijnlijk zal dat zelfs snel buiten de policie van GoT gaan vallen. Afspelen en opnemen lijkt me de enige mogelijke manier. Maargoed; dit is ook te vinden met wat zoekwerk :)

[search=wma licentie mp3] [google=wma license convert mp3] :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.