Toon posts:

Aankoop DVD-recorder: HELP!

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Effe jullie hulp inroepen, als ik mag...?

Ik zou een DVD-recorder willen kopen, maar ken er niks van. Kan iemand mij zeggen op wat ik moet letten? Welke functies zijn handig/tof om te hebben? Wat is overbodig? Enzovoort...

(Met harde schijf vind ik nog wat duur voor 't moment...)

Alvast bedankt!

(ik hoop dat ik deze topic wat ik het juiste sub-forum heb gezet...)

Verwijderd

Topicstarter
Nog enkele vraagskes:

* Hoe groot is ne film ongeveer gemiddeld?
* Wat kosten lege DVD-schijfkes?

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 07:16

Nik

Er van uitgaande dat je een stand alone recorder bedoelt:

Let goed op wat je neemt, zorg er voor dat hij zowel + als - kan lezen en schrijven (wel zo makkelijk). kan het maar één van de twee formaten, ga dan voor +. Dit is goedkoper (lege DVD'tjes zijn goedkoper!) én het is het meest gebuikte / uitwisselbare formaat.

Verder kun je denken aan iLink (voor DV camera's), Showview, noem het maar op.

Wat wil je precies met je recorder gaan doen?

edit: wil je wat aanpassen in je post, doe het dan via de [img]http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif[/img knop... Zo hoef je niet 2x achter elkaar te posten (= kicken!).

DVD schijfjes zitten zo rond de 1 tot 4 euro per stuk (afhangkelijk van het type, aantal, merk...).

Hoe groot een film ongeveer is, kan ik je niet zeggen. Dat ligt eraan wat je opneemt, én met welke kwaliteit...

[ Voor 35% gewijzigd door Nik op 11-01-2005 21:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de 2 posts na elkaar!

Wil de DVD-recorder vooral gebruiken zoals ik vroeger de video gebruikte, maar die heeft het begeven...

In de Krefel staat nu ne Panasonic voor 300€ met harde schijf. Maar een kleintje van 4.7G. Da's weinig, dacht ik?

http://www.krefel.be/new_...9043&PID=5_10_78&09:47:01

Lijkt dit jou iets?

Verwijderd

Ja kom op zeg, hier op GoT is het wel de bedoeling dat je eerst zelf je best hebt gedaan. Je weet nu nog niet eens wat je er eigenlijk precies mee wilt.

Als je dit doorleest:
Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime begrijp je misschien de reden dat dit topic op slot gaat.

Dit topic is gesloten.